Monday, September 19, 2005

Karamela Açıldı!!!



Iste magazanin distan gorunusu, tabelamizi yetistiremedik ama sanirim onumuzdeki hafta yapilacak..simdilik benim gecen hafta nakis olarak tasarladigim flamalari kullaniyoruz. Markamiz "Karamela"




Girise bebek kiyafetlerini yerlestirdik, hem cok renkliler hem de minik minik ilgi cekiyorlar

Hipopotamlar hep en sevdigim hayvanciklardan olmuslardir. Bu nedenle en favori tasarimim, anne ve yavru hipopotam bebek battaniyesi :) hippolarin icine elyaf koydum, resimde belli olmuyor ama cok pofuduk oldular:)

Ve de renk secenekleri...turuncu ve mor ne yazik ki kalmamis o nedenle fotoda yoklar :(

Tavsancik karni acikan ufakliklar icin tasarlandi.. Civcivli onluk ise yerinde duramayan miniklere....

Bu da meyve grubumuz...Canli renkleri istah aciyor:)

O` piti piti markasini Karamela markasinin icinde yer alan yeni dogan grubu icin tasarladim. 3 lu paketlere tulden keseler diktik, bence guzel bir hediye secenegi oldu...


Tamam kabul ediyorum, biraz tembellik yapip eski cizimlerimden poster yaptirdim ama sevimli oldular. Bu hafta da giris tarafinda raflarin uzerinde kalan bolumle tavana kadar olan kisma metraj desen cizecegim. Oldukca buyuk olacak, bitince onu da yayinlarim. Bu arada perde nasil? Bir gun boyunca makinalarin basinda islettirdim, hem de tam 4 farkli renk, canimizin istedigi rengi degistire degistire takariz artik!! (Cocuklarin cepleri gercekten cep, pantalonunun askisina dugme de dikecektik ama yetismedi)



Bunlar da acilista cocuklara dagittigimiz kurabiyeler..Fabrikamizin ahcisi hamurunu hazirladi ben ise o hamurlari yukarida siritan cingozler haline getirdim, etiketleri yazicida bastim, posetlere koyup kurdele bagladim (ve bu islemi tam 155 kere yaptim...)

43 comments:

Unknown said...

Love your blog!! The designs are great!

Doruk said...

Yaaa, ben bu mağazadan İstanbulda'da istiyorum. Kıyafetlerde de senin parmağın var mı? Bayıldım, bayıldım herşeye. Ne olur buraya da açın bir şube!

virginiavalle.blogspot.com said...

Ohh Thank youuuuuuuuuuuuuuuuu Pino for the recipe, this weekend I'll try to cook :D.......

virginiavalle.blogspot.com said...

Well I cant understand, but is your store?????

pinomino said...

Alina and Virginia; thank you so much:)
Burcu'cum cok tesekkurler begenmen beni cok mutlu etti:)

Doruk said...

Sevgili Pino, tasarımlarını sevmemde kullandığın renklerin büyük payı var zaten. İnsana enerji veren, sıcacık renkler.Dükkanının adresini verebilir misin? Ankaradaki bir arkadaşıma vereceğim, birkaç siparişim ile birlikte:))

Doruk said...

Sağol, Pino. Bulut'cuk biraz daha büyüsün(henüz 10 aylık), bir haftasonu gelmeyi düşünüyorum. Hem yeni evlenen arkadaşımı görmüş olurum, hem de o güzel dükkanını. Bloglar sayesinde her an birbirimizden haberdar olabiliyoruz zaten. Kucak dolusu gelincikler!

Meral said...

Merhaba
Öncelikle dükkanınız hayırlı olsun. Ankaralı olsaydım sürekli bir müşteriniz olurdum inanın. Çizimleriniz o kadar güzeller ki bayıldım. :-)
sevgiler

Anonymous said...

Hersey cok sirin gozukuyo
Basarilar!

Anonymous said...

Hersey cok cici, tekrardan hayirli ugurlu olsun. Bereketi bol olsun :)

pinomino said...

Cok tesekkur ederim:)
Bu benim ise girdigimden beri kurdugum ruyamdi...Umarim basarili oluruz:)

sarah said...

Sevgili Pino,

Renklerde, cizimlerde cok guzel.Ben cocuk kitaplarina bayilirim, bu kadar guzel cizimlerle bir yerde belki kitapta satabilirsin, kucuk cocukklar icin kumas kitaplar cok pratik oluyor

Basarilar

sarah

Anonymous said...

Merhaba Pino, siteni bugün gördüm. Çizimlerin, renkler herşey çok güzel. Ellerine sağlık. Dükkanın hayırlı uğurlu bol müşterili olsun. Sevgiler

pinomino said...

Tesekkurler Burcu, Meral, Hatice, Rabia, Ozgul, Sarah ve Berrin.. Destek ve begenileriniz beni cok mutlu ediyor:)

roz said...

Bravo!! These designs are fabulous. You are so very talented. Congratulations and I wish you great success!

fethiye said...

pino, cok sevdim cizdiklerini gercekten. dukkan da hayirli olsun, Ankara'daki dostlara iletecegim. ;) gerci onlar kendileri bulurlar ya!

benim dikkatimi ceken bir sey oldu yalniz; neden ingilizce yaziyorsunuz bebe kiyafetlerinin uzerine ("little me" gibi) Sizin oldugu, turk oldugu daha da belli olsun istemez misiniz? benim fikrim tabii bu...

yEşiL said...

Magazaniz hayirli olsun Pino! Cok sirin bir yer. Özellikle cizimlerinizi magaza icinde kullanmis olmaniz cok sik ve orjinal olmus. Kurabiyelerde ayni sekilde. Tekrar hayirli olsun!

Hatice said...

hayırlı olsun pino, herşey çok şirin, özellikle perdeye bayıldım... çizimlerin de çok hoş...

YesilErik said...

Cizimleriniz bir harika Sevgili Pino! Dukkaniniz da hayirli ugurlu olsun. Burayi yeni kesfettim, s1k s1k ziyarete gelecegim gibi gorunuyor :)

Burcu ÜNAL said...

pino harikasın !!
umarım dahada başarılı olursun..çizimlerin,tasarımların,dükkanın herşey çok güzel :)
istanbula bekliyoruz..
buradaki alışveriş merkezleriylede görüşmeni öneririm..
sevgiler..

pinomino said...

Roz, Fethiye, Yesil, Hatice, Yesilerik ve Pastaci cok tesekkurler desteklerinize... Istanbul'da gorusmelerimiz olacak Pastaci ama ilk etapta Ankara'da birkac yerle daha gorusecegiz, yavas yavas zaman icinde olacak insallah:) Fethiye'cim Turkce konusunda cok haklisin..Bizim oncelikle onem verdigimiz nokta markanin isminin Turkce olmasiydi ve de oyle yaptik. Tasarimlari yaparken ise cok uzerinde dusunduk. Hatta birkac denememiz oldu. Ama her tasarimin uzerine uygun kelimeyi Turkce'de bulmakta zorlandik. (Cunku Ingilizce de 1-2 kelime ile anlatmak istedigin seyi Turkce'de anlatamiyorsun)Ama bu uzerinde cok dusundugumuz bir konu ve ilk etapta onluklerde bunu baslatacagiz gibi gorunuyor. Bir de ihracat firmasi oldugumuzdan yurtdisina da calisiyoruz. Italya, Almanya ve Ingiltere'ye giden urunler uzerinde sanki Ingilizce hep ortak bir dil olmus gibi kullaniliyor. Bu da uzun yillar disariya calismanin verdigi bir aliskanliktan olsa gerek, klişeleşmiş kelimeleri kullanarak kolaya kaciyoruz. Bu arada her zaman öneri ve eleştirilerinizi bekliyorum:) Ilgileriniz icin cok tesekkurleeer..

MehmetSaygin said...

Hayırlı olsun, çok şirin bir mağaza olmuş.
Hayallerinin peşinde koşan ve bunu başaran insanlar olması çok güzel.Çizimler zaten çok hoş, camlara asılan karamela yazısı bile cıvıl cıvıl, o havayı yansıtıyor, fikirler güzel olmakla birlikte uygulama da başarılı olmuş, Allah utandırmasın.
Yalnız ben sizin yerinizde olsam biraz reklamdan kaçınmam, hani mağazanın adresi?

fethiye said...

evet, disari da gidiyorsa haklisin tabii. sagol guzel cevabin, bu konuda anlayisli oldugun icin. bu konuda "mavi"nin yaptiklarini takdir ediyorum ben, isim konusunda vs vs. insallah sizin marka da ondan ote kalmaz.

gercekten, nerede bu magaza? karum sanmistim ama ben ankaradan cikali ne karumlar acildi, hepsi de birbirine benziyor gibi.

Anonymous said...

Sizi yeni keşfettim (pastacı burcunun sitesinden buldum sizi). Bu nedenle sitenizin tümüne bakamadım ama çok güzel olduğuna inanıyorum. Mağazanızdaki detaylara ve bazı ürnlerin resimlerine baktığımda ince bir zevkin, zekanın ve sabrın ürünü olduğu hemen belli oluyor. Benim de hayalim sizin gibi kendi markam ile ufak bir dükkan açmak. TAkı dükkanı tabiki. Bir gün olacak sizleri gördükçe daha da motive oluyorum. Hayırlı olsun. Umarım beklentilenizi kat ve kat elde edersinzi. Çok başarılı olmanızı diliyorum..

Oya Kayacan said...

Ne keyifli isler yapiyorsun Pino. Benim bebeklerim kedicik amaaaa....

Anonymous said...

fotograflardaki herseye bayildim:)keske istanbuldada olsada tr'ye geldigimde bisiler alabilsem:)belki kimbilir yolum ankaralara duser:)buarada hayirli olsun magzaniz:))

Minik Patikler said...

Hayirli ugurlu olsun. Ben de bayildim bayildiiimmmmmm !!!!! Ankara'da mi magazaniz? Yani simdi bu harika seyler icin nasil gelelim biz oraya :( Ankara'nin neresinde bari bir tanidigimiz giderse isteriz :)

pınar said...

adaşım harikasın. ne güzel şeyler bunlar. ellerine sağlık. harika bir mağaza. adresini de versene. ankaradaki yakınlarıma sipariş veririm. bebek önlüklerine de bayıldım.
Allah bol kazançlar versin. emeklerinizin karşılığını alırsınız inşallah.

Quentins said...

Yeni mağazan hayırlı olsun, hreşey çok şirin gözüküyor :) ellerine sağlık ve de bol kazançlar :)

Aslı Altan Altundal said...

Hayırlı olsun gerçekten çok beğendim, gelip görmek isterim, bol müşterili günler dilerim. Sevgiler.

Rengarenk dantel said...

slm. tesadüfen sitenizi buldum. yeni mağazanız hayırlı olsun.İstanbulda bir şube düşünürseniz, henüz yapım aşamasında yeni bir alış veriş merkezi var güneşli'de. son derece lüks ve konforlu olacak. isterseniz dükkanların hepsi tutulmadan bi de siz görün. Yakında açılışı olacak. belki dükkan komşusu oluruz gelirseniz........

Anonymous said...

Magazaniz cok guzel ama yerini tarif eder misiniz?

Anonymous said...

Merhaba sayfanı yeni keşfettim.
Mağzanız hayırlı olsun..
Çok şirin olmuş..
Bayıldımmmmm..

Bebişim olsada gelsem oraya keşke

Bu arada yeriniz nerde??
munise

sebboy said...

Sitenizi ilk defa ziyaret ediyorum. Mağazanızla birlikte hayırlı olsun. Renkler harika. Ankara'yı özlediğimi bir kez daha farkettim.
http://www.sebboykokusu.blogspot.com

pinomino said...

Herkese merhaba,
Beğenileriniz ve güzel yorumlarınız için cok tesekkür ederim.
Ben bu fotoğrafları yayınladığımda bu kadar beğenilip ilgi çekeceğini tahmin etmemiştim..Simdi daha bir hevesle devam ediyorum calismalarıma:)
Adres çok sorulduğu için buraya kucuk bir not olarak geçiyorum.. Yarattığımız ürünleri yakından görmek ve misafirimiz olmak isterseniz Karum İş Merkezi'nde en üst kattayız. Tabi ben fabrikada üretim kısmında olduğum için orada bulunamıyorum..
Yeniden herkese çok teşekkür ediyorum , sevgiyle kalın:)

incikboncuk said...

Ben de siteyi tesadüfen buldum. Tasarımlarınız çok güzel. İnsanın çocuk sahibi olası geliyor :) Henüz öyle bir plan yok, ama inşallah olduğunda Karamela'dan giydirmek isterim :)

zehra said...

bayıldım bayıldım bayıldım. harikasın:)

Anonymous said...

Merhaba Pino, dünden beri sitene takılmış durumdayım. Çok beğendim; yazılarını, çizimlerini... Mağazanız da hayırlı olsun. İnşallah çok başarılı olursunuz. Ankara'da olmasına çok sevindim. Mutlaka uğrayacağım. Sevgiler... Başarılar...

Anonymous said...

Herşey harika
Ellerine sağlık
Size bir tekirdağ ayağı açmalı burada :)

Anonymous said...

merhaba,
blogta uzun zamandır mağazadan haber yok, neler oluyor ben merak ettim?

Anonymous said...

Merhaba,
Sitenizi ilk kez ziyaret ediyorum, iki bebişle Datça'dan taa Mersin'e gittiğinizi görünce en baştan karıştırmaya başladım:) Ve, ve tasarladığınız o bebek çocuk eşyalarını gördüm!!! Aman allahım, ne güzel şeyler:) Baktıkça insanın içi açılıyor...Elinize sağlık:)Markanın ismi de çok hoş "Karamela":) yeni doğan ürünlerinin ismi de öyle, çocukluğumu hatırladım "O' piti piti"yi görünce:) Hipopotamlı battaniyelere hele bayıldım, bayıldım:)
Çok sevidiğim bir arkadaşımın bebişi olacak, o "O' piti piti"lerden ve hipopotamlı batteniyeden almak isterim ona (o batteniyeden kendime de alacağım!), ama bu yazınız 1 yıl öncesine ait, o ürünler kalmamış olabilir
:( Ayrıca ben İstanbul'da oturuyorum, orada mağazanız var mı bilmiyorum (henüz tüm blogunuzu okumadım). Nereden alabilirim bunları? Lütfen bulayım bu ürünleri:) Hani bir şeyi görürsünüz de tam sevdiğiniz birine göre olduğunu hissedersiniz ya, öyle hissettim hipopatamlı battaniye be O'piti pitiler'i görünce...

Anonymous said...

Merhaba, 5.5 aylık hamileyim pazar günü eşimle ankara panora mağazanızı gezdik ve kızımıza ne alacağımızı şaşırdık.Gerçekten hepsi o kadar sevimli ki... Cıvıl cıvıl renklerinize,battaniye ve 3lü paket çoraplarınıza bayıldık.Teşekkürler...

Şenay- Doğam said...

Harika... çizimlerini çok beğeniyorum.. birde bunları.. çocuklarımızın üzerin de görme fikri beni çokk utlu etti.. Bloğum da ürünlerini yayınlamak istiyorum. Herkes duysun.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...