Thursday, January 19, 2006

diyet yapan çekilmez pino:)))


Bir aydır diyetteyim...bu benim gibi yemek yemekten çok zevk alan bir insan için oldukça uzun bir süre...sonuçta biraz dikkat ederek..daha doğrusu abur cubur gibi benim için hayati önemi olan şeyleri yemeyerek eski kiloma kavuştum...ama bu süre içerisinde açlığın verdiği bir sinir bozukluğu yok değildi hani...evet kilo vermek eski kıyafetlerin içerisine girebilmek keyifliydi keyifli olmasına ama farkında olmadan çevremdeki insanlara saldırgan davranmam (tamamıyla açlıktan:) hiç hoş değildi...evde bir ara biz "eski tombik pinomuzu istiyoruz" mitingi bile yapıldı...sanırım diyet yapıp çekilmez olmaktansa yemek yemeye devam edip hayattan zevk almak en iyisi...neyseki benim bu diyet maceram vermek zorunda hissettiğim 5kg ile sona erdi..sırada spor yapıp sağlıklı beslenerek bunu korumakta sanırım...ama şu 1 ayda öğrendim ki bu diyet işi gerçekten kolay değilmiş..özellikle yemek yemekten zevk alan insanlar için....diyette olan tüm kadınlara benden kolay gelsin dilekleriyle...

36 comments:

BirBen said...

Amin Amin diyorum Pino umarim bende evlendikten sonra aldigim 8 kiloyu verebilirim..kolay gelsin sana da.

Meral said...

Ya Pınar bu bayanların ortak derdi herhalde. Ben de doğum sonrası 5 kilomu veremedim hala. Sinir oluyorum. Bi diyete başlıyorum sonra ertesi gün bozuyorum. İrademe hakim olamıyorum.Spor yapmadan veremem biliyorum ama ne zaman yapacağım vakit kalmıyo ki bana.Sen nasıl verdin biraz öğüt versene.

pino said...

birbencim, meralcim..vallahi benimki hiçte önerilecek birşey değil..çünkü ben nerdeyse aç gezdim...çok sağlıksız biliyorum ama midem küçüldükçe canım yemekte istemedi..3 öğün ve su dışında birşey yemedim..gecede 7den sonra hiç yemedim..oyemeyince veriliyo vallahi..

dilekb said...

Pinocum aç olan insan asabi olur normaldir :)) abur cubursuz bi hayat düşünemiyorum özellikle çikolatasız onu çok seviyorum bence kilo vermenin en iii yolu az ama sık yemek bol bol hareket etmek çünkü aldığın kalorileri başka türlü eritemiyorsun.acıkınca elma ye tokluk hissi verir.

yemekvebiz said...

Arkadaşlar sizi okudukca güldüm, bende doğum sonrası 4 kg. kalmıştı ve sonra boğazım sayesinde hayatımda ilk kez 60 kg. oldum ! ve bende güyaaa diyet yapacagım !..Bayram öncesi başladım ama bayramda koca tepsi baklava varken olur mu? Bu hafta başkaca tartlar vs. bu liste uzar gider, ben nasıl yapacagım şu diyetii? Yada acilen iş hayatıma dönmem gerekli ki derhal veririm ,
Ahh Pino actın konuyu bak şimdi yaz yaz bitmez ki:))

Sevgilerimle ve diyetsiz günlere inşallahhhhh
Figen

kurabiye_canavari said...

Valla bende de dogum sonrasi 5 kg. kalmisti ama 6 kg daha biniverdi ustune hic bilmiyorum kim koydu herhalde ben uyurken koydular, biri gelip alsa ne guzel olur soyle hooop tereyagindan kil ceker gibi.

semra said...

Ah şu doğum sonrası kiloları. Verilen en zor kilolar bunlar bence. Biraz hareket ve dengeli beslenme diyor diyetisyenler ama hayat şartları o kadar düzensiz ki uymak ne mümkün. Hadi verdin diyelim. Ya sonrası bir de onu koruman gerekli. Sana kolay gelsin Pınarcığım. Sen zoru başarmışsın inşallah devamını da getirirsin. Sevgiler.

ASLI said...

Kutlarım Pino.5 kilo dile kolay.Ben ne zaman biraz kendimi sıkmaya çalışsam,hemen iştahım açılıyor.Bugünlerde de gözümün önünde aburcuburlar uçuşuyor.

berrince said...

Pınarcım kadınların büyük çoğunluğu aynı konudan dertli bende bunların içindeyim. Aslında hayatımıza düzenli sporu katsak en azından kilomuzu koruyacağız. Ama yapmıyoruz. Biz zaten yemek yemeyi de seven bir toplumuz (istisnalar hariç) hal böyle olunca bizim dert bitmez :)

Sen bir ay da 5 kilo çok iyi vermişsin. Yanlız dikkat et bu kadar kısa sürede verilen kilolar hemen alınır. Kilonu korumaya bak. Tecrübe konuşuyor :))

İstediğin kiloda kalman dileği ile,

annelog said...

Merhaba Pino:) ben de çoook keyif alıyorum yemek yemekten. Dediğin gibi o ilk ay çok zor oluyor. Ama tebrik ederim, hedefi tutturduğun için:) Sevgiler.

mom said...

3 gunluk dunyaya birdaha mi gelcez ye gitsin:)) saka bir yana iyi kilo vermissin aferin sana pino:)

Gün said...

Darısı başıma :)

crebro said...

En iyisini yapmissin once kilo verip spora baslaman daha iyi.Cunku ben aylardir hergun spor yapiyorum ama daha bir kilo bile vermedim. Konun ozu az yemek sanirim.

pino said...

dilekcim haklısın elma konusunda..zaten beni meyvelerin gücü kurtardı abur cuburdan:)))

figencim çalışmak çok etkiliyor gerçekten..evde olsak sürekli atıştırıyoruz ama iş öyle değill..öpüyorum..sevgiler:))

kurabiye canavarı gerçekten bu 5 kilo kadınların ortak derdi galiba..herkeste aynı fazlalık.:)

semracım azimliyim vallahi..geri dönmek istemiyoruym ben eski kilolu halime:))

aslıcım irade çok önemli tam canın birşey istediğinde başka iş bul kendine yapacak...belki çözüm olur:))

berrincim haklısın..yüzmeye başlıycam bu ay..dediğin gibi korumak önemli olan:)

annelogcum..biz gerçekten oturaklı yemekleri seven bir milletiz..gerçekten zorluyor adamı ilk günler...

momcum zaten ye gitsin keyfine bak felsefesi bu hale getirdi beni şimdiye kadar:))) ama değiştimmm:))

güncüm inşallah:)))

crebocum..yemezsen veriyosun:))bunu bilir bunu söylerimm:)))

ipek [mail adresimden ulaşın] said...

Canım Pino'cuğum,çok hızlı vermişsin kiloyu.Dikkat et,geri almaıs çok kolay.Ben iki ayda dört kilo verdim.Sana ufak tiyolar vereyim.Yemeklerden önce bir bardak su içiyorsun.Ve bol salata her yemeğin yanında mutlaka,yemekler yağsız pişiyor,sıcakken bir yemek kaşığı zeytinyağı ilave ediyorsun.Ve saat altıdan sonra yemek yemek yok.Belki bir meyva çok acıkırsan eğer.Deniz,tam altı kilo verdi Eylül ayından bu yana.Şimdi,koruma programı uyguluyoruz.Yavaş ve kalıcı vermek önemli.Ama inanıyorum ki,sen geri almayacaksın kiloları.Tatilde Ankara'ya da gelecektik ama planlar bozuldu gelemedik.,Mutlak uğrardım emin ol sana.Yaramazları da seni de çok öpüyorum.

cimcime said...

Ne güzel vermişsiniz istediğiniz kiloyu. Ben de bir aydır biraz kilo vermek için uğraşıyorum ama tık yok hala. Yine de az yemeye ve sporumu yapmaya devam ediyorum.
Tebrikler :)
Sevgilerimle.)

Sulin said...

anne olmayi özendiren biraz yau:))

ARZUM said...

Bloğunu çok ihmal ediyorsunnnn...
Yaz arada sırada..Hatta yazmada çiz..
Bende çalayım senden ya..
Çok hoşuma gidiyor senin çizimlerin..
Kendimi buluyorum ondan mı ,iyi olduğun için mi bilmiyorum ama..
Bol bol çiz sen..

pino said...

ipekcim, sağol..artık suyumu içiyorum yemeklerden önce:)))

cimcimecim darısı başına..zaten kiloyu bir vermeye başlayınca hoşuna gidiyor..bir daha abur cubur yemiyorsun..

sulincim..bunlar işin tatlı tarafı..sen bakma bize..bebişlerden dolayı kiloları aldık ama onların bize bir tatlı bakışı dünyaya bedel:)

arzumcum geliyor yeni çizimlerim merak etme:))

Nefin said...

hamilelikte 17 kg aldım. doğum sonrası biraz verdim ama emzirme döneminde fil gibi yiyerek tüm verdiklerimi geri aldım. kızım 1 yaşındayken, doğuma girdiğim kilodaydım. yine 17 kg fazlam vardı yani. eee hamile kalırken de tombiktim, oldum mu yarım dünya...
sonra nefin 1 yaşındayken akupunktur ile diyete başladım, 19 kg verdim 6 ayda. bu benim hayattaki irade ile ilgili tek başarı öykümdür. ondan sonra da almadım, ama daha da veremiyorum, takıldım kaldım, balık etli tombul bir anne olarak yaşıyorum artık. biraz spor yapabilsem, ben de bir 5-8 kg civarı verebilsem süpper olacak ama çok zor geliyor. tebrik ederim seni valla...büyük başarı bence. o 19 kiloyu nasıl verdiğimi bir ben bilirim bir de Allah. akupnuktur sayesinde fazla acıkma hissi ve sinirlilik olmadı ama yine de canın çekip duruyor herşeyi...

pino said...

nefincim
şükür kavuşturana..nerelerdeydin:)) ben pek blog gezemiyorum yoğunluktan..umarım günlerin güzel geçiyordur..sevgiler:))

Virginia Valle said...

Ohhhh :) My Pino :DDDDDDDD, my sincerely apologies :),but sometimes a lot of people write me to visit the blogs, and sometimes I dont have time :( to visit all of them. I think I need to do a list of my blogger friends :).....
I m so happy because alwyas your replied are so kind :),You alwyas a such good friend and I never forget you. I remember when I began on blogger and I knew you :D....Ok,Ok.... Im a little sentimental :P.
Im so happy for your news about local mother-child magazine ... Ohh you will be a famouse designer in Turkey ;)..My sincerely congrats for you and of course to your family too :) all the best for youuuuuuuuu, I know is a little difficult to find a good job in this time for that reason Im very happy for you and I WISHHH ALL THE BEST FOR YOU :).. About my changes on my blog not too much :) Im a bit busy too, the company project will finish this March so work,work,and work, I hope everything will fine and later of it I will like to create new stuff for the blog :). Now Im creating at night a little stuff .

I promise I will visit everyday I will post a yellow paper on my monitor with the note:
NOT FORGET TO VISIT PINO BLOG :D
Anyway cool posting you are fatty now??? hehehehheeh be careful :D a lot of candy at Christmas ;)

Tons of love

Virgi
---------------------------------



dear virginia:))))
long time we couldn't write to eachother:)) I am very very busy these days..from now on I will draw for a local mother-child magazine as pino:)))
there are lot's of changes in your blog..now I will take a tour around..
love pino:)))

morelmas said...

Merhaba

www.morelmas.com adı ile bir site oluşturduk.Kadınca konular işlenen morelmas'da aşk , evlilik, cinsellik konularında bilimsel yazılar, cilt ve saç bakımı hakkında bilgiler, makyaj ve güzellik için püf noktaları , hamilelik, çocuk bakımı ile ilgili bilgiler,beslenme, diyet, sağlık, psikoloji konularında öneriler bulacaksınız.Ayrıca Hayatın içinden konular ,şiirler,fıkralar , resimler www.morelmas.com 'da.

Size link paylaşımı öneriyoruz.Sitenizden sitemize link vererek daha çok kişiye ulaşmamıza destek olursanız biz de aynı şekilde size destek olabiliriz.Cevabınız olumlu ise lütfen bize yazın.

Her zaman ve her yerde sevgiyle kalın.

morelmas@gmail.com

www.morelmas.com

Alina Chau said...

sooo cute!! Love it!

pino said...

Virginia:)))))))
thanks for your letter:)))))
it is good to see you again...
of course missed you much and also your great postings:)))
see you my friend:))
pino:))

morelmas,
sitenizi inceledim..gerçekten çok güzel..tabiki size seve seve link veririrm..çalışmalarınızda başarılar..

alina, thanks:)))

Virginia Valle said...

:)

Sulin said...

hehehe annem gibi konuşmussun "tatlı bakış, var olma..." falan filan. annelik başka şey sanırım, bilmiorum henuz:) sanırım ne yağ bağlamak, ne işi gucu unutmak, ne internette gezınememek, ne sinemaya gidememek ne de rahat bir nefes alamamak annelerin umrunda olmuyor.. burdan anneme ve tüm annelere selam ederim (anneler günü değil di mi:) )

ShaManiak said...

Naber Yinnge... uzunsüredir uuramıodum buralara. Bi göz atam dedim naapmışsın die ama bakıom da sen de tembellik peşindesin. Desene çocuklar fazla yormuş seni. hehehhh... Olmuo ama böle. Blog'u boş bırakmak yokkk... :D

mrsucar said...

Pino kisa suredir bolugunu ziyaret ediyorum. soylemeden edemeyecegim illustrasyonlarin harika, mukemmel, cok renkli, cok sevdim ve cok basarili buldum. Devamini dilerim...sevgilerimle

ShaManiak said...

yeni ilustrasyonlar istiyoruz yeni ilüstrasyonlar istiyoruzzz... :D

pino said...

sulincim:) annelik böööyle işte:)) zaten böyle bir duygu olmasa emin ol ki sokaklar mini mini terkedilmiş bebelerle dolardı:)

shamaniaccım geliyo yeni illolar merak etme sen:)

mrsucarcım..teşekkür ederim..eminim seninde süper çalışmaların vardır..görüşürüz:))

Burcu said...

Pino'cuğum ben de kendimi şöyle tanımlayayım: "Her sabah diyete başlayıp, öğle sona erdiren, vermesi gereken kiloları dörtten oa çıkan tombik kişi:)" Dolayısı ile seni çoook tebrik ederim azmin için.

Ilgaz said...

Merhabalar, blog'unuz çok samimi ve keyifli. Siz yoğunluktan ilüstrasyonlara zaman ayıramamaktan şikayet ederken ben bir bant karikatür serisine başlamanız için ısrar edicem :) İyi Çalışmalar.

pino said...

Burcucum bi kere senin güzelliğini ben biliyorum...blog hatunları toplanıyosunuz beş çaylarında..ordan okuyoruz bi kere..hiçte şişko falan değilmişsin sen:)))

Sevgili Ilgaz..vallahi daha önce hiç düşünmedim ..ama deneyeceğim..sanırım keyifli olur..
teşekkürler:))

Catnapping said...

your little red-headed girl is BEAUTIFUL.

wonderful.

amazing.

d@li said...

Tebrik ediyorum Kilolarını verip ağırlıktan kurtulduğun için. Açlık, psikolojimin bozukluğpu hiç birşeye aldırmıyorum birde ben zayıflasam yeter ki benim durum o kadar vahim.
arşivini bulamadım çönceki aylarda senin bir hafta sonu halini anlatan çizimin vardı yanılmıyorsam çok beğenmiştim bunuda söylemeden geçmek istemedim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...