Tuesday, January 03, 2006

İndirim Canavarları

Ocak ayı geldi.. firmalar yavaş yavaş indirime girip ellerindeki kışlık ürünleri bitirmeye çalışıyorlar..sezonda milyonlar verdiğimiz ürünleri yarı fiyatına gördüğümüzde sinirlerimiz bozuluyor ama yine de kendimizi "indirim" hastalığına kaptırmadan edemiyoruz..geçen hafta şöyle bir kısa çarşı turu yapma fırsatı yakaladım...önce çok sevinçliydim tabi..uzun zamandır alışverişe çıkamamıştım..ama nereden bilebilirdim ki kadınların indirim vakti o narin ve zarif bedenlerinin ardında sakladıkları korkunç alışveriş canavarını!!! hangi mağazaya girsem bir kalabalık, bir telaş..yılbaşı döneminin de etkisi yok değildi ama alışveriş yapan kadınlar son derece yırtıcıydı:)) neye elimi atsam ucundan yakalayan ve çekiştiren biri oluyordu..tepem attı tabii..neredeyse sırf inat uğruna üzerime bile olmayan bir bluzu alacaktım ama kendime hakim oldum:)) Eve döndüğümde savaştan çıkmış gibiydim ama kendime göre birşeyler almayı başarmıştım:)) Sanırım bundan sonraki alışverişlerime çıkmadan önce değişik stratejiler deneyeceğim....

18 comments:

life said...

Uzun zamandır bende alışverişe çıkmıyorum.İndirimler başladı mı?:))Şu an saat çok erken öğleye doğru bende bir çarşı turu yapayım.Beyramda geliyor.Bayramlık almam lazım kendime:))

life said...

Bu sitenin saati galiba 2 saat ileri:))Şu an saat 7,50

bgm said...

Ben de indirim zamanları beklesemde kalabalık yerlerde itiş kakıs alısveriş yapmaktan nefret ediyorum... Zaten her zaman için hangisini ve ya ne alsam diye iç fenalıgı geciririm, kalabalıkta soldan soldan geliyorlar bana..

Başak said...

Pinocugum ,en iyisi hafta ici bir kac saat isyerinden izin alip cikmak.O zaman sakin oluyor.Ama tabi isi uzak olanlar icin olmaz :))Sevgiler.

huysuz said...

pinocum sana tamamen katılıyorum. sırf bu alışveriş delisi ve agresif güruh yüzünden indirim zamanları hiç yapmam ben alışveriş..

Annelog Atölye said...

Pino Merhaba, iş kanununda bir madde olsa mesela ayda bir kez hafta içi, tenha saatlerde bayanlara alışveriş izni verilse ne iyi olur di mi?:) İşe ne kadar mutlu döneriz, ne işler çıkartırız haberleri yok:)

Anonymous said...

Ben de ağız tadıyla alışverişe çıkmayalı o kadar uzun zaman oldu ki.
Ben mangoya girdiğimde hissederim bunu hep,sanki bedava dağıtıyorlarmış gibi herşey darmadağındır,kapanın elinde kalır.

Anonymous said...

İndirim kadınlar için karşı konulmaz sihirli sözcük :)Dikkat edilmesi gereken nokta indirim öncesi fiyatı bilmek. Kimi zaman pahalandırıp indirime gitme gibi bir durum olabiliyor.

Benim indirim zamanları ve normal zamanda tek sevmediğim yer vardır; Park Bravo... Normal zamanda fazla pahalıdır, meşhur park bravo indirimi zamanı ise çok kalabalık. Normal zamanda 120-150 liralık ürünü, 19-29 liraya almak cazip olsada aradaki uçurum yüzünden ve bu politikaları sebebiyle alışveriş yapmadığım yerdir.

NOT: Mudo bugün indirime girdi, aklınızda bulunsun :)

Cerise said...

Merhaba Pino,
Ben de pahali alayim ama huzurlu alisveris yapayim, istedigim rengi ve bedeni bulayim diyenlerdenim. Indirimde insan hic zevk alamiyor malesef :(

pinomino said...

şehnazcım indirimler başladı..gerçi her firmanın tesbit ettiği tarih farklı ama genelde heryerde var şu sıralar..

Begümcüm, aynen bana da geliyor gelenler..duramıyorum 5 dakikadan daha fazla..

Başakcım sen bu konuda şanslısın...gerçi ben de 3 gün çalışıyorum ama diğer günler evden çıkamıyorum..

Huysuzcum bu canavarlar günün her saati işgal ediyorlar mağazaları..sanki tek işleri alışveriş yapmak:)

Annelogcum haklısın..hatta özel alışverişe katkı için ekstra zam bile yapmalılar:)

Semracım..dediğin doğru ama insan kendini kaptırıyor..indirimin ilk günleri iyi oluyor sonraya kalan ise dökük mallar oluyor genelde..


zeynepcim haklısın park bravoda geçen indirimde pantalonlar 5 milyondu..aslında bu üretim maliyetini bile karşılamaz..belki de ellerinde kalsın istemiyorlar..çünkü yaptıkları indirim gerçekten çok fazla oluyor..


Cerisecim..bazen sezonda hiç değmeyen mallar değerinden 10 kat fazlasına satılıyor..insan nasıl üretildiğini bildiğinden (yani ben:)) bu sefer de hiç birşey alamıyor...

Hayat Güzel said...

Sevgili Pino,
Seni zevkle takip ediyorum.
Çizimlerin harika.
Özellikle de saçlarının yukarıya fırlamış görüntüsüne bayılıyorum :))
Hoşça kal.

Birben said...

merhaba pino,
ben de gecen hafta 2 kere bir mağazaya gittim ama dogru duzgun bise alamdim cok kalabalikti.2 saat kabin sırası beklemek sıkıcı geldi en iyisi hafta içi sabah saatlerinde gitmek:)

HULYA said...

Merhaba Pino,
Bloğunu bugün ilk kez ziyaret ettim ve hayran kaldım. Bu ne kadar sevimli bir blog böyle? Artık sık sık uğramayı düşünüyorum.İyi bloglamalar:-)

Toplu İğne said...

sevgili pino,
ben alışverişe bayılıyorum.ölüyorum,allahım o ne büyük bir tatmin duygusu öyle? hani bamboochia olayı :)annem ve nişanlım beni anlamasa bile en eğlenceli tarafı elimdeki torbaları onlara çaktırmadan dolapta bi yere tıkıştırmak sonra birgün üzerime giydiğimde onlardan birinin meraklı bakışlarıyla beni süzüp "bu yeni mi?" diye sorduklarında edepsizce "yooo, epeydir giymiyordum da ondan" diye sırıtmak!
beni alışverişten tek caydıran şey de mağazalardaki haftasonu ve indirim kalabalıkları, semt pazarında ellerinde tekerlekli pazar arabaları olan teyzeler arasında kalmış gibi hissedip daralır ve ordan sessizce ikilerim.
sevgiler

uykusuzadam said...

wZara indirime girdi mi, Zara ?

mom said...

gule gule giy aldiklarini pinocum, strateji yaninda birkac dovus teknigide ogrenmek lazim belki, mesela alicagin sye tutunmus bir eli nasil diskalifiye edersin gibi:)biz hatunlar komikiz galiba..

pinomino said...

hayatcım teşekkür ederim, bende seviyorum saçlarımı:)

birbencim kesinlikle katılıyorum...en güzeli saat 10.30 gibi bir vakitte gitmek..sonrası beter oluyor..

hülyacım hoşgeldin:) herzaman beklerim oldu mu:))

ters köşecim..öldürdün gülmekten iyi fikir vallahi:))) bende uygulasammı acaba ama çenem durmazki benim:))

uykusuzcum nasıl da biliyorsun kadınların hassas noktasını..mng'yide unutma ama:))

momcum gerçekten komiğiz..aslında alışverişte kadınların yanındaki erkekleri incelersen o daha komik..hepsi sıkıntıdan bezmiş ifadeler bekliyorlar eşlerini genelde:))

Anonymous said...

Pino 'cum ben de insanlar çıkdırmış olmalı diye düşünüyorum :) gerçi ben de o çılgınlık içindeyim ya neyse:)İndirimi dört gözle bekeyip bi dolu şey aldım yine:( Ama insan almadan da duramıyor ki! kapanın elinde kalıyor :)
yeşim & neva

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...