Friday, April 21, 2006

Photoshop'ta Tabletime Alışma Çalışmaları:)


Bir ay önce alıp zamansızlıktan doğru dürüst kullanamadığım Wacom tabletimle son 1 haftadır büyük bir keyifle çalışıyorum..Alıştıktan sonra kalemle çizmekten hiçbir farkı yok..üstelik sonrasında mouse denen aleti elinize bile almıyorsunuz..
Flash programında özellikle kaleme uyguladığınız basınç ile farklı çizgi değerleri elde edip çok farklı etkiler yaratabiliyorsunuz..Bu arada dijital sanatlarla uğraşanlara ve ilgi duyanlara bu ay çıkan "Digital Arts" dergisini şiddetle öneririm..Konu ile ilgili grafik sanatçıları seçtikleri çalışmalarını adım adım ve herkesin anlayabileceği çok güzel bir dilde anlatmışlar..Sonuç olarak düzenli şekilde takip ettiğim dergiler arasına girmiş bulunmakta, ama ne yazık ki 2 ayda bir çıktığından dolayı yeni sayısını uzun bir süre beklemek gerekecek..

23 comments:

Peggy said...

Program kullanimini gelistirirken, ayni zamanda 'isveli bakis' i da calismissin galiba 'bahar kizindaki' bakis gitmis ve bayagi seksi olmus sanki...Ama bence diger cizimindeki kiz tam bahar a uygun 'saf, taze' yoksa bu da 'yaz kizi' mi sicak bir bakisi var da ;)Ellerine saglik...

Melis said...

evet o dergi süper, erkek arkadaşım-can-grafiker ve tasarımcı, biz de yeni keşfettik, çok faydalı bir eser, bu arada keyifle izliyoruz çalışmalarını, harika valla içim açılıyor her bloguna girdiğimde, başarılarının devamı dileklerimizle
melis&can

Nilüfer said...

Bak bu kız daha sexy bakıyor... :) Peggy e katılıyorum bu bir sıcak bakışlı yaz kızı olmuş :)
Ankara ya da yaz geldi zaten tişortla gezilebiliyor dışarda...
sevgiler...

Anonymous said...

Pino tablette cizimi kalemle yapip boyamayidami kalemle yapiyorsun photoshopta.

ful

Deadora said...

evet bu kiz biraz daha sexie bakiyor ama sanki dokunsan aglayacak tipte de :)

aza said...

pino evet ya bende renkleri nasıl elde ettiğini soracaktım merak işte bu arada sana eline sağlık filan demeyeceğim neden dersen eline sağlık süper demekten yoruldum kötü bir iş çıkarttınmı ancak bune pino dicem ahahaha:) hade öptüm bu arada grafikerliğe geri dönmeye karar verdim gibi gibi:)

Chloe said...

Pino niye hep sarışın bu hatunlar allah allah bizim kömür karas ısaçlarımızda gayet havalı bence:P

BirBen said...

offf Pino yaa süper olmuş ellerine sağlık.Bne de grafik pen aldım ama aynen senin gibi 2 aydır elimi süremedim.Hani ben senin kadar güzel de çizemiorum ama 4 senedir photosop kullanıorum,heves işte:P..süper çalışmışsın,saçlara bayıldım...

Pretty Woman said...

pinocum ya bi de böyle yanagında beni olan turkan soray kirpikli esmer bir güzel çizzsen :)

siparişlere cevap veremez hale gelicen bu gidişle:)

ama hkikaten insanın içi açılıyor baktıkça resimler. ellerine sağlık. Tebrikler...

pino said...

peggycim teşekkürler..bu yaz kızımız:)) değişik ifadeler deniyorum da:))

melis ve can:)) teşekkür ederim:)photoshop dergisi de güzel tavsiye ederim...

nilüfercim evet bugün hava çok sıcaktı:))) kurtulduk montlardan..yaşasın yaz:))

fulcum evet artık sadece kalemle çiziyorum..freehand'de kızı çizmiştim zaten..arka plan ve gölgelendirme photoshop ile..

deadoracım..iyi doğru yoldayım:)) yok aslında gülüyo ama işveli:))

mavimartıcım..grafikerlikte karar kıldın demek..hayırlı olsun:) renkleri photoshop paletinden seçip kafama göre belirlediğim brushlarla yaptım..pek bi numara yok aslında..opacity ile falan oynayarak uydurdum bişeyler:)

chloecum bahar güzelimiz kumral canım..ilk defa sarışın çizdim:))
ayıp ettin bi de esmer yaparım yakında:)

birbencim tablet almışsın kullan bak..inan büyük rahatlık..

pretty womancım teşekkür ederim:) özel istek üzerine yakında bi esmer hatun gelecek:))

elmasekeri said...

Her illustrasyoncuya gerekli bir alet o, cok da zevkli cizimi:)
kalemin ve sen daha iyi bir ikili olcaksiniz, yaz guzelinden de belli oldugu uzere:)

BGM said...

Pino'cugum cosmussun gene.. Bu arada dikkatimi çekti, son zamanlarda her haftasonu yeni bir yetenek ve gelişimine şahit oluyoruz. Haftaya bakalım bize ne gibi bir supriz hazırlayacaksın.. Optum..

pino said...

elmaşekerim sağol:) gerçekten olmazsa olmaz bi alet..bi güzelim daha var o da gelecek yakında:)

begümcüm sağol:) yok aslında şu flash'ı tamamen çözdüğümde daha farklı şeyler yapacağım ama çok vakit ayıramıyorum..bakalım artık:) sevgiler:)

Aslı said...

Ben çok fazla kullanmıuyorum tablet işimde gerekmiyor ama büyük rahatlık alışınca :)

Bu arada daha öncekinden de güzel olmuş bu çizimin

annelog said...

Hiç anlamadığım konular ama bildiğim birşey var, çok güzel bir resim olmuş Pino:)

ARZUM said...

Ya tablet falan derken sen acaba bizden habersiz ufak ufak çaktırmadan rejime girdinde..
bizi yeni pononun görünümüne mi alıştırmaya çalışıyorsun ..?
Abaca..Ha aa ne diyosun?
Bana sanki olmak istediğin ve olmaya başladığın görünümleri sunuyorsun gibi geldi..

pino said...

aslıcım teşekkür ederim:) bende evde kullanıyorum..aynen işyerinde fazla çizim yapmadığımdan gerekmiyo..öptüm:))

annelogcum teşekkür ederim:))

arzumcum güldürdün sabah sabah:)) aslında kilo olayı bitti bende gerçekten..ama ne rejim ne spor...Deniz sağolsun eritti beni yaramazlıklarıyla..düz duvara çıkıyor 24 saat..işte böyle yani:))

sammy said...

Pınarcığım çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Dergi önerin için de ayrıca teşekkür ederim. Hemen alacağım ve takip edeceğim. Yeni makinen de hayırlı olsun.

berrince said...

Pınar, bu dergiyi ben de alacağım. Sen yeniliklerden haberdar et bizi olur mu :) Çizimlerine laf yok. Bu da çok güzel bir çizim olmuş.
Sevgiler,

Virginia Valle said...

Beautiful work Pino, she is gorgeous :)

pino said...

semracım ve berrincim ben yeni şeyler keşfettikçe yazarım..sürekli araştırıyorum zaten:) sevgiler:))

virginia thank you:) I've started to use Wacom graphic pen..I'm glad you liked my drawing:)

The Tart said...

Wow!!! Love it.

Smooch,
The Tart
; )

Virginia Valle said...

Pino,Im leaving to California to do many things, if you dont see me is for that reason.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...