Monday, August 28, 2006

Biz geldiiik:)

Yaklaşık 10 günlük tatil maceramız sona erdi. Tatilimizi her ne kadar sadece Datça'da geçirmek üzere planlandıysak da bizim bebelerin müthiş performansı sonucunda bulunduğumuz mekanda maksimum 3 gün geçirebileceğimizi keşfettik. Böylelikle Akdeniz turumuz başlamış oldu.
Datça çok güzeldi. Şahane kumsalı ve mavi bayraklı denizi tam çocuklara göre. Bunun yanı sıra "Eski Datça" 'ya bayıldık. Dar sokaklarını keşfettik, Antik Bar'da buz gibi biralarımızı yudumladık, kedileri sevdik..Hergün güneşi kumsalda batırdık..3 günün sonunda Arda ve Deniz isyanlara başladı. Baktık yolculuk yapmayı ve değişik yerleri keşfetmeyi seviyorlar bari geze geze devam edelim dedik tatilimize. Sonraki hedef benim en en en çok sevdiğim Kaş'tı.
Öğle saatlerinde ulaştık Kaş'a ve hemen kendimize kalacak şirin bir pansiyon aradık. 1 ay önce en yakın arkadaşımın kaldığı Lale Pansiyon 'u bulmak zor olmadı. Bize en üst kattaki deniz manzaralı odayı verdiler. Sahile ise araba ile 10 dakika uzaklıktaki Büyükçakıl Plajında girdik. Kaş'ta kumsal olmadığından dolayı çocuklu aileler tercih etmeyebilir. Biz çok fazla rahat ve lüks aramadığımızdan dolayı fazla sıkıntı yaşamadık. Kalmak için aradığımız yerlerde önem verdiğimiz 2 nokta temizliği ve klimalı olmasıydı. Bunun dışında zaten tüm vaktimizi bulunduğumuz yeri keşfetmek ile geçirdik. Arda ve Deniz Kaş gecelerinde hiç yaramazlık yapmadılar. Bu bize cesaret verdi..Bülent ile neden biraz daha çılgın olmayalım dedik ve Olympos'a doğru hareket ettik. Yine öğlen saatlerinde ulaştık ve ilk olarak kalmak için gözümüze kestirdiğimiz yerlere baktık. Bülent ağaç evlerde kalalım dese de ben fazla abartmayalım istersen diyerek Pirate's Land'i uygun gördüm. Minik sevimli bungalow evimize yerleştikten sonra yaklaşık 20 dakika yürüyerek ve Olympos antik kentinden geçerek sahile ulaştık. Burada tek sıkıntı ufaklıkların arada sırada yorulup kendilerini yere atmalarıydı. Denize ulaştığımızda ise sahilin çok kalabalık olması fazla hoşumuza gitmedi. Ama deniz keyifliydi. Her zamanki gibi güneşin batışı izlenildi ve 20 dakikalık geri dönüş yolu biraz güç olsa da yüründü. Gece yemekten sonra ise bizim ufaklıklar kaldığımız yerin bahçesindeki hamaklarda uyuyakaldılar. Biz de bunu fırsat bilip yıldızlı gecenin keyfine vardık.
Tatilin sonuna doğru ise Bülent'in babannesine bizim bebeleri göstermek üzere Mersin'e doğru yola çıktık. Silifke yolu çok virajlıydı ve akşam saatlerine kaldığımız için yorucu oldu. Erdemli'de birçok tatil sitesi var, hepsi de en az 15-20 katlı. Gördüğümüzde çok şaşırdık deniz kenarına bu kadar katı nasıl çıkmışlar diye. Bize göre o güzelim sahile yazık etmişler. Bu civarda denize girilecek en güzel yer Kızkalesi'ydi. Deniz inanılmaz sıcaktı, kumu çok güzeldi ve hemen derinleşmiyordu. Kayınpederim bizim ufaklıklarla doyasıya yüzdü eğlendi, akşamları ise Adana usülü güveçler pişirdi. Babannemiz ise çok mutlu oldu.Geri dönmek hiç istemedik ama ne yazık ki tatil bitmişti. Yol nedeniyle biraz yorucuydu ama çok eğlenceliydi. Eğlendik mi.. eğlendik, gezdik mi..gezdik, kafayı yediğimiz anlar oldu mu..oldu. Peki bunlara değdi mi..kesinlikle..O nedenle eğer siz de bizim gibi Herşey Dahil'li Tatil Köylerinden hazzetmiyorsanız bu şekilde macera dolu bir tatili kesinlikle öneririm. Biz şimdiden gelecek yılın planlarını yapmaya başladık mesela:))

52 comments:

uykucu said...

Öncelikle hoş geldiniz ve seni tebrik ediyorum iki çocukla nerelerden nerelere gezmişsiniz,ben tek çocukla cesaret edemem bile çok imrendim.Aferin deniz ve ardaya uslu durdukları için.Ben hala tatil hayalleri kuruyorum darısı başımıza.

Nenoni said...

Hoş geldin.Anlaşılan tatilin güzel geçmiişş.Senin yazılarını özledik:))

aza said...

işte budur pinonun tatili :)çok iyi yapmışsınız özledik ama ya ben sana hemen mail atem çok birikti ahahaha:)bu arada balığı kime bıraktın ?öptüm çok hoş geldün...

pinomino said...

figencim hoşbulduk..aslında deli cesaretiydi bizimkisi ama olmazsa döneriz diye çıktık yola..neyse ki korktuğumuz olmadı:)

nenoni bende özledim..10 gündür ne tv ne bilgisayar vardı...tam tatil oldu yani:)

potansiyelcim umarım sende yaparsın böyle tatil..çok zevkli oluyor hiç sıkılmıyorsun:)

kürk mantolum hemen bakıcam maillerime..bu arada yazmaya utanıyorum ben..yani Ragıp'ım hakkın rahmetine kavuştu :( 1 ay oluyor nerdeyse..suç benim aslında..fanusa midyeler koymuştum..sen git helezon gibi olanın içine gir bi daha çıkama..bloga yazamadım..uzun süre canlı almıycam ben..

Anonymous said...

merhabalar ve hosgeldin pinocugum, umarim kafani biraz olsada dinlemissindir, kendine gelmissindir, benim icinde güneslenseydin bari, maglesef bana bu sene tatil falan yok, insallah seneye, görüsürüz....öpdüm

hosgeldinnnizz:)

elma said...

Pinooo, cok sevindim donmenee, ikiafacanla basindan sonuna dek super bir tatil gecirdigini duymak accayip cesaretlendirdi beni inan ki:) akilli bidiklari optum cok, ikisini de kutluyorum!

ycurl said...

Hosgeldin... Iki cocukla tatil yapmak cok zor lafininda yanlis oldugunu kanitladin yani :))

Anonymous said...

Pinocum canııım hoşgeldin, ama ben sana resmen küstüm yaa:(((( Demek sen Mersin'e geliyorsun ve benim haberim yok:(

Deadora said...

hosgeldiniz :)
gezerek, kesfedilerek yapilan tatiller bambaska oluyor.. bebislerin fazla sorun cikartmamis olmasida güzel.. hamakta uyurken fotolarini falanda cekmissindir sen simdi onlarin :)

ceyda'nın tükkanı said...

Pino hoşgeldiniiiizzzz:)) Super bir tatil yapmışsınız dogrusu çok kıskandım:)) Biz 4 gun içinde işlerden dolayı dönmek zorunda kalmıştık. Benim de kesinlikle istediğim tatil, "yol seni nereye götürürse":)) çok öptüm

ibeking said...

aman ne hoş, ne motive edici bi tatil olmuş biz diğer çocuklular için....sefanız olmuş pino hağğnım

vintage biscuit said...

pinocan hosgeldin yahuuuuu... kacirmisim geldigini oysa maceralarini 4 gozle bekliyordum .
Kas i bende cok severim , yeri bende cok farklidir , neden bilmiyorum ..yangini gordunuzmu ... icim agliyor ..
velhasil cok guzel yani umdugundan daha guzel bi tatil oldugunu anladim yazindan
sevindim :))))))

pinomino said...

aysencim hem dinlendik hem yorulduk herseyi yasadık vallahi ama bebelerin suratlarındaki mutluluk herşeye değdi yani:)

banucum hoşbulduk:)

elmacım aslında kolay değil tabi ama birazcık geniş geniş davranarak ve de fazla titizlik yapmayarak üstesinden geldik:) seneye 1 yaş daha büyüyecekleri için daha kolay olur sanırım:)öptüm elmayı:)

ycurlcum gerçekten korktum giderken ama bulo çok yardım etti saolsun..iki kişi ancak haklarından geldik :)

pembelicim 2 gün kaldık ve de akraba ziyareti malum:) o nedenle küsmeeeee lütfeeeen:) zaten önceden mersin planı da yoktu herşeye tatil sırasında karar verildi..bi de sen nasıl dayanıyosun o sıcağa ve neme:))))

deadoracım gerçekten plansız tatil en güzeli..neresi hoşuna giderse oraya sürükleniyorsun..bebeler biraz büyüsün daha nerelere götüreceğiz onları:))

ceydacım hoşgeldin:) evet sizin tatil az olmuştu ama hiç yoktan iyidir..bak bayram var 2 ay sonra tam 1 hafta (birleştirilirse tabi:) belki o zaman devamını yaparsınız:)

vintage'ım yangını görmedik ama yanık kokusunu duyduk çok fenaydı..insanın elinden de bişey gelmiyor..ağaçlar, hayvancıklarla birlikte senin de için yanıyor..

Başak said...

Pinocugum merhaba;Biz de Mersin'e gittik bu sene.Mersin'e 30 km olan Filamingolardaydik.Dedigin gibi butun evler 10-15 katli.Hepsinde devasa havuzlar var.Gercekten yazik oluyor ama bu da oranin kulturu.Kiz kalesine kadar gittik ama denizine girmedim.Sadece gezdik.Biz bir de İzmir - Ozdere'ye gittik.Anliyacagin biz de baya bir yol katettik :))

Anonymous said...

Hoşgeldiiiiiiiiiiiniiiiiiiiiiiz.Bizde balayını Kaş'ta geçirmiştik.17 sene önce biraz yolları ürkütmüştü beni ama oraya bayılmıştım.Benim için özel bi yeri vardır.Tatilinizin sorunsuz geçmesinede sevindim.

irisz said...

nice illos!

Banu said...

Merhaba;
Mersin'de yaşayan biri olarak yazdıklarına katılmamak mümkün değil. İnanılmaz güzel sahiller, 20 katlı, çok zevksiz, yeşili olmayan yazlık sitelerle doldurulmuş durumda. Aslında o kadar güzel yerler var ki. Ama yine de ailece güzel bir tatil geçirmeniz çok hoş.

merhaba,
blogunuzu siz tatile gitmeden hemen önce keşfetmiştim ve bütün arşivi zevkle yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okuyup gelmenizi sabırsızlıkla bekledim. Çizim yeteneğine hayran kaldığım gibi yaşadıklarını anlatma şeklini de çok sevdim. Ben de bir blog yazmayı düşünüyorum ama bakalım kısmet. Bu arada ufaklıklarla tatil güzel geçmiş sizin adınıza çok sevindim ve kendimiz için de cesaretlendim. Bu sene doğru düzgün bir tatil yapamadık. Seneye darısı başımıza diyorum. Elvan

enne said...

Ne güzel bir tatil olmuş, hem de 2 minikle. Bravo valla. Kaş'ı ben de seviyorum ama tam da senin söylediğin kumsalı yok sebebi yüzünden bu sene gitmedik oraya. Seneye kızım biraz büyüsün, mutlaka birkaç gün gideceğiz. Hoşgeldiniz.

Anonymous said...

Pinocum planda yoktu diyorsun ama, bi msj atsaydın cepten:))) Neyse artık kısmet olmadı ama birdahaki sefere portremi çizdirtmeden bırakmam:)))) Senin Mersinde bulunduğun zamanda havalar biraz daha iyiydi, ama şuan 40 küsür derece:(

Aslı Cin said...

2 çocukla bu kadar gezebilen bu çifti alkışlıyorum. Gerçekten tebrikler ve bebelere öpücükler :)

KUGUU said...

PINOcgm hosgeldiiiiiin:) ne guzel gecmis tatiliniz, seni ve cizimlerini ozlemistim.

Sulin said...

15 - 20 katlı dedigin yerler biz kale diyoruz, onlar kendi baslarina bi sehir gibi, ben zevk almam sahsen ama millet ayila bayila gidiyor oralara.. asil olay orayi gecince (yani mersinden ben hareket ediyorum (: ) dedigin gibi kiz kalesi susanoglu bogsak... sadece denize gircen sessizligi dinlicen tarzi..

Anonymous said...

Güzel bir tatil geçirmenize çok sevindim. Özlemiştim hoşgeldin.

sammy said...

Pınarcığım;
Hoşgeldin. Güzel bir tatil geçirmene sevindim:)

İpek Kuscu said...

Canım Pino'cuğum,hoşgeldin.Gelecek yazı beklemeden yine böyle fırsatlar olur umarım.Yaramazları çok öpüyorum seni de.

crystalsdreams said...

pinocuuum hoşgeldiin:)
ben de ben de senin gibi anne olmak,bebelerimle bööle arabaya atliip gezmek istiyorum:)
benim gördüüm bi çok anne bu kadar rahat tatile çıkamıyo çünkü...
keramet sende ben annadım:)
noolur benim ilerde doğacak bebelerim de pinonun bebeleri gibi olsuuuğğğnnn:)

Anonymous said...

Pino' cum hoşgeldin sefalar getirdin. Bende tatildeydim. Görüşmek üzere. Sevgiler...

pinomino said...

başakcım neredeyse yanyanaymışız:)ne güzel sizin de böyle gezmeniz..zevkli oluyor di mi:) en yakın sürede görüşelim tamam mı..selin'i öptüm:)

suzancım biz de balayını Kaş'ta yapmıştık..benim için de çook özel bir yer..hatta çok ileride yerleşmeyi bile düşünüyoruz (emeklilik hayalleri:)) sevgiler

irisz thank you..

banucum evet nasıl bir estetik anlayışıdır bu anlamadık..biz sahil denince böyle sevimli kasabavari yerler hayal ediyoruz..o nedenle şaşırdık baya bi..ama keşfetmeye çalıştık tabi dokunulmamış bölgeleri:)

Elvancım hoşgeldin bloguma:) en kısa zamanda öneririm bir blog açmanı..tatil yapamamana üzüldüm..ama küçük kaçamaklarda fena olmuyor, belki 1-2 gün fırsat yaratırsın. kocaman sevgilerle..görüşmek üzere:)

ennecim mutlaka gidin..çok eğlenirsiniz..çocukla denize girilebilecek yerler var..gelecek seneye de 1 yaş daha büyümüş olacağından zorlanmazsınız..sevgiler..

pembelicim..inşallah gelecek senelere:) bu arada ben tatilde ne cep tel açtım ne de bilgisayar:))

aslıcım dediğim gibi çok titizlenmezsen eğlenebiliyorsun:) zorlandığımızda oldu tabi ama o kadar olur artık:)

kuguucuuumm bende özledim vallahi..bu arada becerebilirsek görüşelim Eylül'de bu sefer:))))
öptümm:)

sulincim haklısın çok insan yaşıyor oralarda ve denize de girilmiyor çoğu yerde..hepsi havuzlarda..biraz yolu göze alıp haritada sola doğru yol alacaksın artık:)))bir de kale benzetmesi çok yerinde olmuş:)

meltemcim hoşbulduk:) senin oralardan da geçtik (alanya) kulaklarını çınlattım:)

sammycim teşekkür ederim hoşbulduk:) yetmedi ama bana bu 10 gün böhü:)

çilekcim bir fırsat yaratmak üzereyim Bolu'ya doğru 1-2 gün için:) bakalım bu sefer çocuksuz sadece kafa dinlemeye gideceğiz:)

kristılııım eminim harika bir anne olursun sen..minik krıstıllar hoplar zıplar etrafında:) rahat olmak işin en büyük kuralı..rahat olmazsan işkence olur herşey..yoksa beelerde bi numara yok yani:)

hülyacım hoşbulduk:) demek sende tatildeydin ne güzel:) görüşürüz canım:)

Nilüfer said...

Pinocum hoşgeldin, sefalar getirdin :)
Tatilinizin güzel geçmesine sevindim, iki çocukla harikasınız vallahi... Biz de ilk yıllarda böyle gezerek tatil yapıyorduk ama esim son iki senedir hersey dahil tatil yapmayı ve hiç yorulmadan sadece dinlenmeyi seçiyor. Kendisinin yanında bana araba kullandırmadığı için de gözü yolu kesmiyor ;))

Bülo'yu da tebrik ederim yani, hiç üşenmemiş oradan oraya...

Ragıp'a üzüldüm ya çocuklar nasıl karşıladı?

Sevgiler...

bgm said...

Sevgili Pino,
guzel bir tatil gecirmissiniz..

umarım bu tatil sana iyi bir doping etkisi yapar ve olması icin dua ettigin ama "ya olmazsa" diye, bence bosuna endiselendigin yeni atılımlarında basarını percinler... (edebiyat dersi kompozisyonu gibi oldu)

Sevgiler,
Begum.

Not: her turlu gelismeyi bekliyorum ama cogunun da olumlu olacagını biliyorum :)

Lighter-N said...

Walla iki bebişle çok güzel b tatil olmuş...Yeniden yazılarınızı okumak ve çizimlerinizi görmek çok güzel:))

SoSo said...

Apla hoşgeldin. Tam siteye girdim bu kısa ara çok uzun sürdü apla yazacaktım baktım ki gelmişsiniz....

Annelog Atölye said...

Hoşgeldiniz Pino:)Bana da cesaret verdin doğaçlama tatil için. Teşekkürler:)

incikboncuk said...

Pinocum hoşgeldiniz. Arda ve Deniz ile birlikte olaysız bir tatil geçirmiş olmanızdan dolayı ayrıca tebrik ederim. İçinize sinsin. Sevgiler

YesilErik said...

Pinocum bu ne enerji :) Ne gusel, hosgelmissiniz..

Mert said...

Tatil cok guzel gecmise benziyor, Pirates Land websitesinden sevimli gozukuyor :)

bngiris said...

Hoşgeldinnnn

Nihan said...

hoşgeldiniz demiştim ama yeniden diyim dedim:))) ben nisan da gittim ama yine istiyoyum banane banane..:)) hoş havalar soğudu ama ossun ossun bende bende bende:(( neyse şaka bir tarafa hoşgeldin yeni yazılarınla görüşmek üzere sevgiyle:))

Mr_TD said...

hoşgeldin,neyse bir güzel de gezmişsiniz .)
Umarım evdeki çiçekler,balık falan iydir,ben arada ugrayıp onlara ilgi gösterdim :)

slmlar
TD

pinomino said...

nilüfercim Bülent hiç üşenmez dünyanın öteki ucuna bile gider:) tek bir yerde kalamıyor tatilde..bebelerde de ona çekmiş..bu arada bizim ufaklıklar Ragıp'cığımın gidişini fark etmediler bile:(

begümcüm sağol canım:)) vallahi sen olmasan gerçekten tembellik yapacağım ama yok:) senin motivasyonunla birlikte yakında yeni projelerle burada olacağım umarım..çok öpüyorum:)

lightercım çok sağol:) hoşbulduk:)

sosocum geldim geldim:)) ancak işte tatil sonrası kendimize geliyoruz:)

gamzecim nerdesin sen:) bekliyorum bak!!

annelogcum en güzeli:)eğer ufaklığa güveniyorsan hiç durmayın derim..

incikcim boncukcum..neyseki vukuatsız sona erdi tatilimiz:) gayet eğlenceliydi..siz de çoluk çocuk yokken gezin eğlenin..sonra ararsınız bu günleri:)

yeşil erikcim sorma ne enerji:) olanıda bıraktık geldik akdeniz'de:))

mertcim merhabalar hoşgeldin:) evet orası çok şirindi..kapımızı açtığımızda portakal ağaçları, çayır çimen..sessizlik..tam tatil yeri yani:)

bengücüm hoşbulduk:)

nihancım hafta sonları kaçın biryerlere o bile ilaç gibi gelir eminim..çok öptüm..görüşürüz:)

mr.TD,Ragıp gideli 1 ay oluyor malesef..kendisi midyeye sıkıştı çıkaramadık..çiçeklere ise arkadaşım baktı..onda da sevgili sitemiz suyu kesmiş tam sulayamamış bahçeyi..kayıplarımız çok yani.. Demek uğradın:) bak hiçte uğramışsın gibi görünmüyor:)

MüjdeAlgül said...

hoşgeldin Pinocums;
Pirates Land ne sevimli bir yermiş..
belliki keyifli bir tatil olmuş:))

CRESCENT said...

Hoşgeldiniz :) Aslında 2 gün önce de demiştim ama malesef muvaffak olamadım...:))

omer cam said...

iki çocukla tatil mi? valla bunu en iyi bilenlerden biri sayılırım...tekrar hoşgeldiniz.selamlar

tuba said...

Merhaba :)
Blogunuzu bi kaç hafta önce bulmuştum, yazmak bu güne kısmetmiş. :)
Çizimleriniz mükemmel! Ben de hobi olarak resim ve çizim yapıyorum, sizinkiler şu ana kadar gördüklerimin en iyisi.
Ellerinize sağlık.. :)

gazel vakti said...

Pinocum senin gibi iki erkek çocuğumla tatil planlarken planlarım suya düştü.Ama sen öyle güzel anlatmışsınki yaşamış gibi oldum.ne güzel mutlu mesut bi tatil.Ve akrabalarında gönlünü yaparak.Allah herkese huzur içinde birliktelikler nasip etsin.

kedi said...

Tam macera olmuş Pinomm minomm.Hoşgeldin canımm:)))

pinomino said...

müjdecim teşekkür ederim..gerçekten güzel bir tatildi ama yetmediiiii:))

crescent'cım sağol:) hoşbulduk:)

ömer bey teşekkür ederim..evet sizin meleklerinizde oldukça farklı tatil maceraları yaşatmıştır eminim:)

tubacım hoşgeldin bloguma:) teşekkür ederim güzel sözlerin için..bu arada çok güzel çizimler yapan çizerlerimiz var.çizime ilgi duyuyorsan linklerimin tasarım kısmından bir göz atabilirsin..sevgilerle:)

gazelcim dediğin çok doğru tesbit hem kendi kendimize eğlendik hem de tatil sonunda gönül aldık çok güzel oldu:) herkes mutlu oldu böylece..keşke planlar suya düşmeseymiş üzüldüm bak..

hoşbulduk biyoniğimmm:))

Hoşgelmişsiniz...
Biz bir bebekle neler yaşadık, siz ikisiyle güzeelce gezmişsiniz maşallah.

virginiavalle.blogspot.com said...

Beautiful updates Pino, I see your enjoy the vacations :)

Anonymous said...

Biz de her seydahil tatili kizimla temmuz da yaptik oda güzeldi, ama agustosta yaptigimiz (sizinkine benzer bir tatil yaptik) en güzeliböylesi, seneye bizde Mersin taraflarini görmek istiyoruz, size de Patara yi siddetle tavsiye ediyorum ve Ölüdeniz i. Biz de Datca da idik ama Aktur sitesinin orda bize Eski Datca nin o kadar güzel oldugundan bahsetmedi kimse.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...