Monday, December 10, 2007

Bengi'ciğimin Çizimi ve Yeni Yıl Heyecanı!!!


Geçen hafta çizimlerin arasına boğulmuşken, nefes bile alamazken,tam da bunalıp "imdaaaat" diye bağırmak üzere iken dünya tatlısı Bengi'ciğimden bir mail geldi:) Bir önceki haftasonu birlikte Kiki'min dükkanının açılışına katılmış, kendisine turuncu saçlarıma attırdığım kırmızı balyajlar ile şov yapmıştım:)) Bir de ne göreyim, Bengi'cik sürpriz yapıp çizivermiş beni:)) O kadar mutlu oldum ki o an anlatamam..Teşekkürler Bengi'cimmmmm:)))

Ve deee aşağıda görmüş olduğunuz yeni yıl kartı sevgili Elif'in atölyesinde yapmış olduğumuz çalışma:) Vallahi herşey oldukça masum başlamıştı aslında..Ama ortaya bu çıktı sonunda:)) Ne yapalım, bu yıl da böyle olsun:)) 2008 yılında herkesin tüm hayalleri gerçek olsunnn:))

12 comments:

♥ Suzi ♥ said...

En sonunda senin resmini Kikide gördüüüüüüüüüüüüüüüüm.Nice mutlu yıllara........

Anonymous said...

Harika olmuş her zamanki gibi .Ellerinize sağlık

ilham perisi said...

Çok güzel olmuş.Çok beğendim Elinize sağlık

bembi said...

Pinom'cum o kadar güzel ve enerjiktin ki seni çizmeden edemedim!! ;)))

Yılbaşı kartına uyarı ikonları koyman çok doğru olmuş çünkü pek bir ateşli kartın!!! :)) Renklere bayıldımmmm!! Ellerine sağlık Pinocum! Ve daha sık güncelleme istiyoruuuz! ;D

Anonymous said...

Her zaman ki gibi yılbaşı kartın çok güzel olmuş. Ellerine sağlık. Senin resminde çok şirin olmuş. Bende daha sık güncelleme istiyorum. sevgiler.

pinomino said...

Suzancığım evet o gün ben işyerinden arkadaşlarım, Bengi, İpek hep oradaydık:)) Sana da nice mutlu yıllarrr:))

sevgili anonim teşekkür ederim..

birgülcüm mutlu yıllar:)

bembicimmm çok özledim seni.. 2008 gelmeden görüşelimmmm:))

filizcim daha sık olacak umarım 2008 de:)) sevgilerrr:))

Anonymous said...

He he heee:)

Cok guzel bi kart!

Ben de harika bir yil diliyorum sana ve ailene.

Cocuklari ve seni kocaman optum.

Nese D.O.

Defne said...

Sen ne tatlısın seeen!:))

Bocuruk said...

Harika çizimler! Bembi de sen de çok güzel çizmişsiniz yine. Yılbaşı kartı çok esprili bence:))
İyi bayramlar, mutlu yıllar.
Sevgilerimle...

Leo Graphics said...

Yinge... Hop hop.. noluyoz :p heheu :D

pinomino said...

Neşecim teşekkür ederim:)) Bende sana mutlu bir yıl dilerim..Deniz Emek'e kocaman öpücükler:)

Defnecim sende öyle:)) Mutlu yıllar:)

Bocurukcum teşekkür ederimm:)) Hatta teşekkür ederizz:)) İyi bayramlar mutlu yıllarrr:)

Levocum nedir bu learn design with leo olayı bakiiimmm:))) güncellede görelimm:)) sevgiler Sunset Bulvarina benden:))

ece arar said...

bayıldım ben bunaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...