Tuesday, June 10, 2008

Kurbağa Prens

Bu prens öpsen de kurbağa öpmesen de :)

8 comments:

Chido said...

Hiiii cok sevimli olmus Pinocuuuum. Icim acildi cizimlerini gorunce,her zamanki gibi :))

seni cok ama pek bir cok seven ve de cok ozlemis olan

Cido

pinomino said...

Cidocuummmmm bende cok ozledim seniii.. hergun mutlaka bahsediyoruz inan.. bu arada ne zaman koru sitesinden'den gecsek bizim arda hala cigdem abla ve dayilara geldik diyor inanmazsin:))
koskocaman optummmmm...en yakin zamanda kavusmak umidiyle...pinooo:)

KIKI'S DESIGN said...

çok güldümmmmmmmmmm:)))))hala gülüyorummmmmm!!!!

pinomino said...

kikicimmm:)) bayıldım design week fotolarına..hangi arada derede gittin:)))
öpptümmmmm:))

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane said...

Selam pino seni uzun süredir takip etsemde nedense hiç yorum yazmamışım çok kızdım kendime bak şimdi :) espirili ve sevimli çizimlerini çok severek takip ediyorum.. buda öyle çok şirin

KIKI'S DESIGN said...

Hiç programda yoktu ama kaçıverdim walla:)
Sen de bu arada bi yerlere kaçmışsın:))))
az önce aldım haberlerini:)
öptümmmmmmmm!!!

Şirin said...

Kurbağayı kurbağa olarak görmeyi öğrensek ... Biz kurbağaları bırak öpüpte prens yapmayı daha öpmeden prens yapıyouz :))

pinomino said...

Didemcim merhaba:) Hoşgeldin bloguma:)Çizimlerimi beğenmene çok sevindim:) Sevgilerimle..

Kikicimmm..yine bir kahve kaçamağı yapalımmm:))

Esintilerciğim sana son derece katılıyorummm:)))Kocaman sevgilerr:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...