Wednesday, July 16, 2008

Çocuk ve Müzik


Çok güzel bir sürpriz bekliyordu bu akşam blogumu açtığımda.. Çocuklarımın her iki albümünü ezbere bildiği sevgili Banu Kanıbelli çok zarif bir mesaj atmış, iki ufaklığın mutluluktan havalara uçmasına neden olmuştu:) Kendisine buradan sonsuz sevgilerimizi yolluyoruz.
Ve de herkese tavsiye ediyorum "Kar'a" ve "Başka Dünya Yok" albümlerini. Ben kaç bin kere dinlediğimi bilemiyorum:)) Üstelik işyerime götürüp tüm ekibimizle bir ağızdan söylemişliğimiz bile var :) (Miyop Mikrop en favori parçamız bu arada:)
Benim kişisel tercihim ise Kar'a şarkısı..
Bizim bebeler bayılıyorlar, en büyük keyfimiz bu sevimli şarkılar eşliğinde dans etmek, hem de saatlerce..
Buradan çocuğuna kaliteli müzik dinletmek isteyen tüm anne ve babalara, bu iki albümü şiddetle tavsiye ederim!!
Herkese müzik dolu mutlu günler dileklerimle...

5 comments:

Anonymous said...

"Miyop Mikrop" şarkısı gerçekten olağanüstü. Banu Hanım, çocuklara böyle şarkılar yaptığınız için sizi kutluyoruz. Keşke, çocuklar bilimi şarkılarla öğrense. Keşke şarkılar çocukların dünyasında daha çok olsa. Tuğba Can

Hülya Konar said...

illustration-ları görünce acaip keyiflendim.yazılar ve kullanılan resimlerin uyumu süper.
kaybetmemek:)için ekledim sizi rss me.
sevgilerimle...

Anonymous said...

Ben bu çizime bayıldım! Çok teşekkür ederim! Hemen Arda ve Deniz'i çerçeveleyip duvarıma asacağım :) Banu K.

pinomino said...

hulyacım teşekkür ederim:) bu arada benim favicon bir durup bir kayboluyor:)) nedenini cozmeye calisacagim:) sevgilerr:)

Sevgili Banu Hanim,
Cook duygulandimm.. Aksam ufakliklara kosup hemen anlatacagimm:)
Kucak Dolusu Sevgilerr:))

Anonymous said...

banu kanıbelli'nin bu kadar hayranı olduğunu bilmiyordum:) doğal aslında, çocuk şarkıları alanında gerçek bir boşluk vardı çünkü!

Çizime de bayıldım gerçekten, pek yetenekli değilim ama meraklısıyımdır. Nasıl çizdiniz bunu?

Aynı şehirdeymişiz, bende sevgilerimi yollayayım:))

ipecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...