Monday, January 05, 2009

Büyük Mücadele

Bugün Bülent çok heyecanlı çünkü Arda'ya ilk dolgusunu yapacak. Arda'da çok heyecanlı çünkü kaçacak delik arıyor:) 
Buradan oğluma cesaret diliyor, fazla gözyaşı dökmeden bu işi halletmelerini diliyorum...

Eklediğim şarkı bebelerimin Mr. TD abileri:) tarafından kendilerine yollanmıştır.  Buradan ona da çooook teşekkürlerimizi yolluyoruz!

22 comments:

GüLCaN said...

Dişçi koltukları hayatımın korkulu rüyası :S Allah yardım etsin Arda'ya :)

bembi said...

Şimdiden ikisine de geçmiş olsun! :))

metanoia forever said...

Diş Hekimleri tatlı insanlardır. Ama kendilerine dişçi denmesinden hiiiiiç hoşlanmazlar. Ardaya geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Küçük bir önerim var: ilk randevusunda ağrısız işlemllerin yapılması (koruyucu tedavi, flor uygulamaları gibi) daha uygun olacaktır. Çünkü edinilmiş korkularda ilk tecrübenin önemi yadsınamaz.Öncesinde çocuğun bilgilendirilmesi de çok önemli onun anlayabileceği kelimelerle hekimin yapacağı şey anlatılmalı ve asla yalan söylenmemeli.

Pino said...

Evet sevgili Gülcan..diş hekimi korkusu feci birşey..ilk tecrübe çok önemli.. Çok teşekkürler:)

Bembicim işlem tamammış:) Oğluşum sadece iğne olayında azıcık ağlamış ama sonrası kolay geçmiş..

Metaniacım, biz şanslıyız çünkü eşim Pedodontist:) Yani doktoru aynı zamanda babası oluyor:) Zaten 3 gündür havaya sokup herşeyi anlatıp gösterdi babası ama canı tatlı oğluşumun..ağrısı sabah nasıl olduysa geçiverdi:)) Neyseki fazla korku yaşamadan seve okşaya halletmiş Bülent. Yazdıklarında kesinlikle haklısın.. Çocuklara herşey anlatılmalı ve asla yalan söylenmemeli..ve de kesinlikle iğne ile korkutulmamalı...İlk tecrübeyi kazasız belasız hallettik bakalım..

metanoia forever said...

yaaaa benim eşimde pedodonist. Eşin halen fakültede mi? ben de oral diagnozcuyum buarada

Pino said...

Aaaa..ne rastlantı:)) yakında akraba bile çıkabiliriz:) Eşim Hacettepe mezunu..doktorayı geçen sene verdi.. sonra 35. maddeden dolayı Sivas Cumhuriyet Üniversitesine gitti.. Şimdi de askerlik için geldi:) Kesin tanıyordur eşinizi..

esintiler... said...

İlk yorumumu sildim.. Olayın bittiğini yazan yorumunu okuynca bir anlamı kalmamıştı:))
Geçmişler olsun...

metanoia forever said...

Biz de Selçuk Üniversitesindeyiz. Mutlaka tanıyorlardır birbirlerini. Biz Hacettepeyi çok severiz, özellikle de pedodonti bölümünü. Çok sevindim. Evet belkide zorlasak akraba çıkarız ama ben bir sıcaklık hissetmiştim sana zaten.:)

Pino said...

Esintilercim çok tatlısın:)) Halletmişler baba oğul:) Koccaman sevgiler:)

Metanoiacım vallahi çok sevindim.. Akşam hemen anlatacağım:) Geçen sene Bülent gelmişti 1 günlüğüne Konya'ya bir eğitim için.. Ankara'ya gelirseniz mutlaka bekleriz:) Benim de zaten içim ısınmıştı , demek ki 6. his olayı cidden doğru.. sinerji falan da derken yakında iyice spiritual bir insan olacağım:) Ayrıca bak gördün mü, dilek ağacım doçentliğinin yanı sıra promosyon olarak beni de getirdi sana:)))

metanoia forever said...

doğru valla. bu yıl güzel olacak. ağacına sağlık:)))

Pino said...

Evettt..güzel olsun bu yılll..hepimiz için:)) çok sevgiler:)

ıvır zıvır uzerine... said...

:S... geçmiş olsun...
... umarım hayatı boyunca bu tip operasyonlara pek gerek kalmaz ...

Flame said...

Geçmiş olsun Alper'de henüz hiç çürük yok çok şükür. İlk diş kontrolünde de pek sorun çıkmamıştı. Geçenlerde 21. yeni dişi çıktı sağ arkada. Dünde koşarak yanıma geldi alttaki dişi yamulmaya başlamış çıktı çıkacak acayip heyecanlandım. Yeni katılan dişimiz eskilerden birini götürecek sanırım bakalım neler olacak :)

cakiltasi said...

pino ne dolgusu bu yaşta. bu dişler gitmeyecek mi zaten????

Pino said...

Ivır zıvırcım, umarım kalmaz..o kadar da dikkat ediyoruz ama maalesef yine kaçınılmaz olarak başımıza geliyor:(

Flamecim, Arda'nın da 6 yaş dişi geliyor.. Yakında sütler dökülecek:) Çok sevimli görünüyorlar bence o halleriyle:))

Çakılım Bülent duymasın:)) En sinirlendiği cümleyi yazmışsın:))

cAg said...

Pino, ben kızıma dolgu yapamam herhalde, hemen en yakın pedodontist arkadaşıma götürürdüm.Anneye naz çok olur. 6yaş dişleri çıkmışsa hemen korumalı...
Öptüm

Turkuaz Deniz said...

ah ah Pino, biz ne yapariz bilmem boyle birsey gerekirse! canimiz cok kiymetli cunku...

ycurl said...

Bu yasta ben de ne dolgusu diyecektim :) Ama esin biliyordur sebebini. Gecmis olsun Arda'ya.
Arda, cok fazla seker yiyor galiba :)

hanimish said...

çokk geçmiş olsun arda'ya

Pino said...

Cag'cim cidden zor is..bülent ki 9 yildir bebelere bakiyor acayip heyecan yapti:)) 6 yaslar bizde geliyor vallahi:)) sevgilerr:)

Nesecim, onemli olan ufakligi korkutmamak..yoksa canlari acimiyor:)

ycurlcum ne diyorsun protez bile yapiyorlar:)) o dolguyu dis dusene kadar kullaniyor.. kocaman sevgiler:)

enharcım teşekkur ederimm:))

Mr_Turkish_Delight said...

Abi ya :), amca olur mu :P

Pino said...

:))))
kusura bakma Mr.TD vallahi ben de çoğu zaman teyze lafına alışamıyorum:))
Dur düzelteyim hemen:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...