Monday, March 02, 2009

Oynuyorum/Tasarlıyorum

Sevgili İpek geçen hafta üzerinde çalıştığı projeden bahseden bir mail attığında gerçekten çok heyecanlandım. Çünkü çocuklara yönelik bir tasarım atölyesinden bahsediyordu! Nasıl heyecan duymazdım ki... Ankara'da yaşayan bir anne olarak bu konuda büyük bir eksik olduğunu söyleyebilirim. İpek'in hayata geçirdiği projenin anaokullarında çocukların önüne koyulan şablon işlere, boyamalara, bir örnek yapılan güya el becerisini geliştirecek faaliyetlere büyük bir alternatif olduğunu düşünüyorum.  Ayrıca İpek'in Endüstri Ürünleri Tasarımcısı olması atölyesindeki çocuklarının büyük bir şansı. Çünkü tasarım ciddi bir iştir, el işi ile karıştırılmaması gerekir. 
Sevgili İpek'cim, seni yeniden tebrik ediyor, en kısa sürede benim canavarları sana teslim etmeyi planlıyorum :) Kucak dolusu sevgiler:)
Now and Then - Blackmore's Night
(İpek'ciğimin sevdiği bir şarkıymış :D)

5 comments:

fuly said...

pinocum

hızına hayranım. ebebekten bile önce duyurdun :)

ayrıca ipek'e ben de tesekkür ediyor ve bir yıl daha sürerse oğlumu götürme hayallerine başlıyorum...

Anonymous said...

pinocugumm bende hızına hayranım, bir an dedim sabah okuduğum posta ne oldu:)

keşke Ankara'da bu konuda ki bir alanda duyursa kendini, San Diego da Old Town denilen bir yer var, orayı 1 güzel restore etmişler ve 2 katlı atölyeler yapmışlar, özellikle gençler ve çocuklar için tasarım atölyeleri, gelişimlerini ve sosyalleşmelerini sağlamak için, yakında sitede postunu yapacağım :) keşke bizde de böyle mekanlar yaratılsa ve hayata geçirilse ne kadar güzel olur...
optum

Anonymous said...

herşeyin ÇOCUKLAR için olduğu bir yeri bu kadar geç keşfettiğim için üzüldüm.
Ama artık biliyorum. Hep gelebilirim. Çocukluk cepte taşınan bir şey değil mi?
öyleyse MERHABA!

guguk kuşu said...

müzik bir harikaydı, blackmore's night ı hiç bilmiyordum ve ben celt müziğine bayılırım sana ve arkadaşına teşekkürler. playlistime ekledim. seve seve dinleyeceğim pinocum. iyiki tanıdın sizleri

pinomino said...

Fulycim yayın sektöründe çalışıyoruz ne de olsa.. Hızlı olmak durumundayız:)) Yaman bir büyüsün neler yapacağız onunla biz:)

Zynepcim, ne kadar güzel bahsettiğin yer.. Ankara cidden çok yetersiz bu konuda ama İpek gibi bu işe gönül verenler sayesinde gelişeceğine inanıyorum..Umudum var yani:)) Kucak dolusu sevgiler:)

Uzağa giden kadın:) Aslında yakınmışız da yani..Ankara'da olup da nereye kadar uzaklaşabilirz ki:)) Hoşgeldiniz.. Teşekkür ederim güzel sözleriniz için ve her zaman beklerim:))

Guguk Kuşcum o zaman Ritchie Blackmore ile başlayalım derim. http://tr.wikipedia.org/wiki/Ritchie_Blackmore
Daha bir çok şarkıyı birlikte paylaşmak ve keşfetmek dileklerimle:)) Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...