Wednesday, January 13, 2010

Neden Güzel Geçti?

Uzun bir süre önce sormuştu Bengi'm 2009 yılı neden güzel geçti diye. Dergi işlerinden fırsat bulup yazamamıştım. Bugün son teslimimi de yaptım ya yazabilirim artık:)
2009 genel anlamda mutlu bir yıldı benim için. Ailecek domuz gribi vakamız dışında bir sağlık problemi yaşamadık.
Bülent'in askerliği Ankara'ya çıktığı için hepimiz birarada yaşayabildik uzun bir zamandan sonra. Gerçi 2009 yılı ile birlikte o günler de bitti :(
İş durumlarım 2008 yılı ile aynıydı. Yine son sürat ayda 2 dergi çıkararak soluksuz bir yıla imza attık. Bilim Çocuk Nisan ayında en sevilen çocuk dergisi seçildi, ödül aldık, mutlu olduk.
Aşk durumları zaten malum:) Bülent ile evliliğimizin 8. yılını kutladık. Aslında sevgililik dönemini de sayarsak tam 14 yıl olmuş! Birlikte büyüdük ve birlikte yaşlanmanın da keyfini çıkarıyoruz :))
Tüm bunların dışında sevdiklerim ve dostlarımla minik minik planlar programlar yaptık. Gezdik, tozduk, eğlendik.
2009 yılının Ocak ayından itibaren tasarımcı arkadaşlarımızla her ay birimizin evinde tasarım etkinliği düzenledik. Yalnız bu etkinlik son aylarda yemekli güne döndü o ayrı mesele:D
Yine kendimi şaşırtarak seramik atölyesine firesiz devam ettim.
2009 yılı içimde bir çok fırtınanın koptuğu yıllardan biriydi aynı zamanda. Bir sürü kararlar aldık yaşamımızı derinden etkileyecek olan. Bu kararlar uygulanmaya başlandığında zaten buraya yazacağım. İşte bu yüzden içimde bir miktar burukluk oldu bir süre. Ama sağolsun dostlarım beni hep avuttular, içimi ferahlattılar:)
2010 yılı ailem ile birlikte yeni bir yaşamın başlangıcı olacak benim için.
Zaten tek sayı biten yılları da pek sevmem ben:) Neşe'min de daha önce dediği gibi toparlak yılların yeri kalbimde ayrı :)
Umarım iyi gelecek 2010 bize...
Hem hep hayalini kurduğum, dilek listeme de yazdığım kitabımı çalışmaya başladım. Eskizleri bitmek üzere.. Sağolsun Enhar'cım bu konuda beni müthiş motive ediyor:)
Bu arada kendime bir de ciltli defter aldım kocaman. İçine anlık çizimlerimi yapıyorum, hissettiğim şeyleri yazıyorum. Fotoğraflarımı yapıştırıyorum. Elle tutulur bir blog olarak paralel ilerliyor o da:)
Yine dağıttım konuyu.. 2009'u yazacakken başladım bu yılı yazmaya:)
En iyisi ben yavaş yavaş kaçayım..
Size de bir şarkı hediye edeyim.
Hem geçmiş yıl için hem de önümüzdeki günler için.
Kocaman sevgilerimle...

Peter, Paul and Mary - Don't Think Twice, It's All Right

12 comments:

Nily said...

Ne guzel bir yilmis... 2010 bu guzellikleri 10'a 40'a katlasin dilerim Pinocum...

pinomino said...

Nilufercimmm umarim oyle olurr... cok acayip degisimlerimiz olacak bizim bu yil:)))

Hayalbemol said...

bana çok şeyler hissettir bu yazın. Işığı kaybederken, yeniden alevlenmek gibi. Beklentiler güzel şey. Zaten beklentilerimiz içinde umut olmasa, hayatın ne anlamı kalırdı ki! Sevgiler pino, sana ve ailene...

pinomino said...

Hayalbemol cok sevidim inan icine umut isigi verdiyse bu yazi.. umutlar ve hayaller olmasaydi bu hayat cekilmez olurdu degil mi:) umarim bu yil tum duslerin gercek olur..kocaman sevgiler..

HamaratDiva said...

çalışıyor musun bakiim :PPP şaka bir yana 2010 çokkkk ama çok daha güzel geçecek eminim ben, sen ve ailen için de iyi bir yıl olacak!

guguk kuşu said...

sevgili pino, umarım bundan sonraki bütün saniyelerin mutluluk içinde geçer. buarada müzik yine harika. eşinle biran önce kavuşursunuz umarım. ama bu ankarada mı olur tabiki bilinmez:D bazen dileklerimiz karşımıza hiç umulmadık kalıplarda çıkıyor ama önemli olan birarada olmak.

Bengi Gençer said...

Yeni yıl çok daha güzel gelişmelerle geliyor Pinocum, sen merak etme ;)) Cevapladığın için çook teşekküler! :D

pinomino said...

enharim amin diyorumm:) dun gece de calistim ben:)) son 8 sayfa kaldi:)) muck:)

guguk kusu sen durumumuzu asagi yukari tahmin ediyorsundur:))) bakalim artik bu yil degisim yilimiz.. hayat bize ne getirecek bende merak icinde beklemedeyim. tabi ki tek amacimiz birarada olmak.. neresi olursa olsun muhim degil:) sevgiler:)

bembimmm coook sagol:) zevkle cevapladimmm..benim icinde iyi oldu aslinda.. hesap kesim oldu 2009 icin:) hep birlikte guzel gunlere bembimm.. aksam gorusuruz:)))

guguk kuşu said...

belki de konyada olursunuz, ne dersin:D

pinomino said...

:)) yok guguk kuşum ama konya'ya yakın bir yerler olabilir:)

Unknown said...

evet gerçekten güzel bir yıl olmuş :)
bu sene de gerçekleşir o güzel dilekler biz de nasipleniriz o sevimli peri dolu kitaptan :)
güzel paylaşımlarınızı bekliyoruz artık sabırsızlıkla :))

pinomino said...

Burcucum teşekkür ederim:) yavaş yavaş ilerliyor kitabımm... guzel dileklerin icin ayrica cok tesekkurlerr:))) sevgiler kocaman:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...