Tuesday, January 04, 2011

Ve Tabi ki Anneler de Pino Giyer :)


Sizce fotoğrafta gördüğünüz şahane kadın kimin annesi olabilir? Cevap burada :) Onlar anne, kız ve Karamel üçlüsü olarak muhteşemler:) )
Sabiha ablacığım pijamasının çizimiyle bir bütün olmuş adeta:))
Gördüğünüz gibi Pino çizimleri ruhu genç her yaşa hitap etmekte:D
Tek şart her daim neşeli ve mutlu olmak:D
Neso'cuğumun annesi Sabiha Türk'e buradan kucak dolusu sevgilerrr..
Hep böyle gülümseyin:)
Sonsuz Sevgiler :D

Not: Yakında kendime Pino Pijama Kulübü kuracağım:) Ve de pijama partileri düzenleyeceğim hi hi :D

11 comments:

nesobaby said...

Annneeeem :))
Gerçekten de pijama partisi vermeliyiz hatta bence pijamanı alan herkesi bu sayfada yayınlayarak mutlu etmelisin çünkü gerçekten çok mutlu oluyor insan :)))
Kendime aldım birkaç takım sonraki kampanyada anneme de sürpriz yaptım, yeni çizimlerini ve onlardan çıkacak pijamaları da 4gözle bekliyorum !!!

Pino said...

Çok tatlısınız sizzz:) Bayılıyorum hayat dolu insanlara.. Vallahi biz o pijama partilerinde takım takım, defile yapacak kadar modele sahip olduk Nesocum:D
Koskocaman öpücükler:D Tatlı anneye selamlar:D

özgün said...

yaaa kuzenler de pijama giyer yapsın pino bende istiyom hatta Tan' ın demesiyle (bunu söylerken bi yandan yarım yamalak zıplar kendisi) "istiyoooosss istiyossss"

nesobaby said...

Bu arada anneme abla demelisin bence de kendisi çok genç göstermekle beraber gençtir de aslında :) ayrıca da gerçekten de Şahane Bir Annedir !!! :)) Çok şanslıyım o konuda, ilerde onun gibi bir anne olurum inşallah. Çok güzel yemek yapar her yiyen bayılır yemekleri, o yüzden kendisine Pino mutfakta pijaması almıştım :)))

MAVİANNE said...

süperrrrr
ben de istiyorum ama
hala alamadım
çünkü bir türlü bulamıyorum
pinocummm öptüm seniii

Pino said...

ha haa yerim o Tan'ı ben:D herkese bir Pinolu pijama :))

Nesocummmmm hemmen düzelteyim yazıda:D zaten teyze lafı da yakışmıyor gerçekten çok genç.. ne güzel abla kardeş gibisinizz.. sen de çok tatlı bir anne olacaksın Nesocummm:D Karamel'e kardeş ne tatlı olur :D

Maviannecim Limango'da satışta bugün.. mail atayım size:D sevgiler:D

Burcu said...

sen harikasın yahu çılgın kadın :) çizimlerinde onları taşıyanlarda senin gibi güzeller ve çılgınlar :))sevgiler...

sabiha said...

Pinocum beni çok mutlu ettin :) Pijama partisi fikrin çok hoşuma gitti. Ankara'daki ablalarımı da alır gelirim ama onların bedeni benden de büyük XXL beden pijama lazım onlara :) (Benden büyükler ama ruhları gencecik)
Seni ve oğluşlarını kocamaaaan öpüyorum :)

sesiber said...

Giyeni mutlu edecek cinsten çizimler. Fotoğraf ta bunu çok içten yansıtmış.
Sevgiler...
Sibel

Pino said...

Burcu aynen oyle.. çekiyoruz birbirimizi bence:)

Sabiha abla başımın üzerinde yeriniz var! Tatlı ablalarınızın da öyle:) Ne güzel bir ailesiniz:)) Beden ölçüsü fark etmezzz ruhlarımız XS olsun değil mi:)

Sesiber çok teşekkürler:)) Sevgiler çok:D

ipekag said...

ben de pinolu t-shirt isterim. bu kadar iyi yurekli birini tanimak cok guzel bu arada..
pinocum yok mu baska satis mekanin? ve tabii buyuk beden olmali :((

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...