Wednesday, February 09, 2011

Düş Hekimi'nin Şiiri Pino by Pop&Pink'te


Bugün Markafoni'de yer alan Pino'lu geceliklere sevgili Düş Hekimi'nin şiirinin yer aldığı yeni desenim de eklendi:) Beni kırmayıp şiirini kullanmama izin verdiği için çok teşekür ederim. Çok çok özel bir çalışma oldu bu benim için. Umarım sevgi dolu insanlara pakelenip yollanırlar ve gittikleri evlere mutluluk saçarlar:)

Bu arada Pazartesi günü Bülent'le Düş Hekimi Yalçın Ergir'in soprano Leyla Çolakoğlu ile sahnelediği "Evet; Sevdik" sunumunu izlemeye davetliyiz:))) Bu bizim için en anlamlı sevgililer günü kutlaması olacak:) Çünkü 14 şubat'ta hayatımızda yepyeni bir başlangıç da olacak :)

Not: Desenleri görmek, Markafoni'ye üye olmak için bir tık!

Minik bir ekleme: Canım Neso'cum bence Pino pijamalarının marka yüzü olmalı:)) Karamel kuzusu ile birbirinden müthiş pozlar veriyorlar:) Görmek için buraya bir tık!!

8 comments:

kırmızı bandana said...

çok güzel, bayıldım:)
almak lazım

Anonymous said...

ben bi koşu alayım geceliği diyicem ama Markafoni'ye üye değilim :(

pinomino said...

kırmızı bandana gerçeği biraz önce geldi elime, fotoğraftan daha canlı inanılmaz güzel:) sanırım giymeye kıyamayacağım:D

bir annenin paylaşımları, yakında bu konuda başka bir sürpriz var üzülmeyin hi hi:D

Nesobaby said...

:)) Dün 3 kere yorum yazarken hata verince aaa dedim ben de blogdan yazayım fikirlerimi :) müşteri memnuniyetimi :))
Karamel tüysüz kaldı Pino ablası o yüzden ona acil pijama istiyoruz kendici çıplak hissediyor yavruş :))

Nesobaby said...

üstteki yorumu da 3. denemem de nihayet yayınladı blogspot :)

pinomino said...

:)) yerim karameli benn.. sen ver içimde taşırım ben onu üşümez:D
benim blog sapıttı sanırım son zamanlarda, hayırlısı:D taşınsam mı ne yapsam:D

Burcu Çalışkan said...

her açtığımda yeni bir güzelliğe denk geliyor pino, kocaman tebrikler :))

pinomino said...

teşekkür ederim sevgili Burcu:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...