Friday, April 22, 2011

Pino Bebek


Daha önce size bahsetmiştim Tülin Hanım'ın Lösev'de tedavi gören çocuklar için düzenlediği etkinlikten.
Çocuklar için el yapımı bebekler, hayvancıklar yapılacaktı. Bende Pino Bebek'le minicik bir katkıda bulundum bu anlamlı etkinliğe.
Kendisi ilk imalatım olması nedeniyle az buçuk buruşuk oldu ama neyse. Ar-Ge çalışmalarım devam ediyor:)
Bu harika etkinliğe küçücük de olsa bir katkıda bulunmuş olmak, Pino Bebeği minik bir kucakta bir çocuğu mutlu ederken hayal etmek çok güzel bir duygu.
Büyük bir özveriyle bu organizasyonu gerçekleştiren Tülin Hanım'a çok teşekkür ediyorum. Dün sabah odasında cıvıl cıvıl çocuklarla kucaklaşmayı bekleyen oyuncakların arasında o kadar tatlıydı ki kendisi...
Ve neredeyse yıllardır tanıdığım sevgili Ycurl'cüğümün ablası Nazan ablayla da tanıştım o gün:)) Mesai saatleri nedeniyle Leylak Dalı ve Şuşu'yu (ve tatlı Öykü'yü) kaçırmış olsam da havalar ısındığında ve hafta sonu olduğunda rahat rahat buluşacağız umarım:)
Herkese mutttttttlu bir hafta sonu dilerimmmm.. sevgilerimle:D

23 comments:

tülin said...

her yaptığınla ufkumu genişletiyorsun benim.İyi ki varsın,hayatımdasın.
Her şey için çok teşekkür ederim canım.

pinomino said...

Ben teşekkür ederim!!! İyi ki bende sizi tanımışımmmm.. hem ne güzel bakın aynı cadde üzerindeyiz, 10 dakikalık bir mesafedeyiz birbirimize:Dsevgiler çok:D

MAVİANNE said...

ne kadar güzel bu blogda herşey
mutlu oluyorum buraya gelince
sevgiler sana pinoooo

pinomino said...

Mavianneciğim böyle düşünmenize çook sevindim:)) Umarım o gerçekleştireceğimiz hafta sonu buluşmamıza siz de gelirsiniz:)) Koskocaman Sevgilerimle:D

beste said...

bebek cok guzel olmus Pino'cum gercekten icimdki kiz cocugu soyluyor hem de guzel bir amaca hizmet etmesi benide cok mutu etti. sagolasin:)

kara kitap said...

pino,çok güzel bir bebek olmuş.kumaşa baskı galiba.çok sevdim.hele elbisesi :))) ellerine sağlık.kim bilir hangi çocuğun oldu artık o bebek, kime böyle güzel bir dost verdin.ne mutlu sana.

ZEYNEP TUNCA said...

pinocum tebirk ederim. ne kadar güzel bir amaca hizmet ediyorsun.. ellerie sağlık bebek çok güzel olmuş...

elif said...

Sevgili Pino,
Yine harika bir iş..Bayıldım...Oğluma yapsam abes olur dimi:) Ben yapıyım ben oynayayım bari:)
Sevgiler..

Nazan said...

Pino bende seni tanıdığıma çok çok sevindim..O kadar güzel bir enerjin varki İnsan senin yanında mutsuz olamaz..Bu enerjin yaptıklarına yansıyor canım..Bebeğine bayıldım, hele etekle, çamaşır detayı harikaydı..

İkiz Annesi said...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık canım.Hele amacı daha da güzel:)

Turkuaz Deniz said...

Pino' cum seni cok sevdigimi soylemis mi idim daha once? :) Iyilik perisisin sen! Bebegin de cok guzel, sifa olsun yavrucaklara...

ycurl said...

Bende neden kulaklarim cin cin ediyor diyordum :) Ne guzel bir bebek olmus bu. Keske Ankara'da olsaydim :(

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Canım Pinooocum;
Uzun zaman oldu valla yazamadım sana bir türlü. Okuyorum ama yine binbir heyecanla yazılarını. Bu bebeğe bayıldım valla harika olmuş. Çoook sevimli. Süper de bir proje iyiki katılmışsın..Özledim canım valla seni çook..Kocaman kocaman öpüyorum yanaklarından..
Mutlu kal ve güzel bir haftasonu geçir:)

Kiraz Çekirdeği said...

Pino'm seni çok özlemişim, bugün çok mutluyum YKM ye gideceğim...:) Bil bakalım ne alacağım....:)

pinomino said...

Bestecim ne çok mutlu etti beni yorumun.. içimizdeki kız çocuğu hiç büyümesin :) yeni bebekler yolda:) sevgiler kocaman:D

Kara Kitapcım benim katkım okyanusta bir damla.. keşke zamanım olsa tüm çocuklara yapabilsem böyle oyuncaklar.. sevgiler çok:D

Zeynep merhaba çok teşekkür ederim:D öpücükler çok:D

Elifcim aynı durum bende de var.. 2 oğluş olunca bebeklerle oynamak kısmı bana kalıyor ama hiiç şikayetçi değilim:D

Nazancımm o kadar güzel bir sürprizdi ki o gün seninle tanışmış olmak.ç. bundan böyle hep görüşmek dileğiyle.. ycurl'cugumun tatlı ablası:D sevgiler kucak dolusu:D

ikiz annesi teşekkür ederimmmm:D bu başlangıç oldu, çok sevdim bebek dikmeyi:)

Nesemmm utandırma beni.. seni cooook seviyorum canim arkadasimmmm... opuyorum seni ve Deniziii :D

Ycurlcumm daha coook cinlayacak kulaklarin hi hi:D yok mu ufukta yolculuk bekliyoruz sizi ona gore:)
sevgilerrrrrr ankaradan:D

Tugbacimmm hep aklimda sen ve tatli annen... umarim her sey yolundadir.. bende cok ozledim seni.. sarilip opuyorum cok.. en kisa zamanda gorusmeyi diliyorum...

Kiraz Cekirdegiiii yasasinnnnn:D mutlu rüyalar hi hi:D Öpücükler çok:D

elif said...

Pino haklısın valla:) Sırf bu yüzden bir kız çocuğum olsa bir de diyorum ama süreç uzun,gözüm almıyor:)

pinomino said...

o istek bende de var ama gözüm yemiyor 3.ye:) hazır doğmuşları severek avutuyorum kendimi:D

elif said...

aynennn:)

Anonymous said...

peki pino kestin diktin ama kumaşa resmi böyle canlı ve güzel bir şekilde nasıl aktardın? bir de diyelim ki biz de istiyoruz böyle bebek, nasıl edeceğiz? :) sevgiler.

beyhan

pinomino said...

Sevgili Beyhan,
konu ile ilgili çalışmalarım sürmekte:D Pino Bebeklerim için minik bir dükkan açmayı planlıyorum blogumda:)))
çok sevgilerrrr
pino:D
(not: kendim yapmak istiyorum dersen de transfer baskı ile istediğin deseni bastırabilirsin kumaşlara kırtasiyelerde, yeniden sevgiler:)

Nesobaby said...

Çok sevdim çook :)) Ellerine sağlık
İlk müşterilerinden olmak istiyorum ( üzerine limited edition yazarsın hatta heheheheh :)))

Tanya's said...

Büyüksün Pino..

pinomino said...

Nesocum çok tatlısınn:D Muck:D

Tanya benim yaptığım miniminnacık bir katkı.. kocaman öperimmm seni ve oğluşu:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...