Monday, October 17, 2005

Bu da Bülo'nun Etkinliği :)

Benim Bülo çok akıllı ya! baktı ben bu "Nar Ye#3" etkinliği için oldukça büyük bir performans sergiledim hemen bu enerjinin yönünü kendi lehine çevirmeye çalıştı...Neymiş bu da "ÜtüYap#1" miş.
Haziran ayında oturduğumuz evi kiraladığımızda en çok hoşumuza giden nokta ayrı ayrı çalışma odalarımızın olacağıydı..Çünkü bir önceki evimizde Bülo'nun ders notları ve kitapları benim çizimlerim ve dergilerimle karışıyor sürekli "benim rafım senin rafın" kavgası yaşanıyordu. Neyse, çalışma odaları ayrıldı, ben bilgisayarı onun odasına verdim kendi odama dikiş makinamı kurdum, boyalarımı, kağıtlarımı, kumaşlarımı yerleştirdim, mutlu mesut yaşarken küçük bir sorunla yüz yüze geldim..Bizim bir çamaşır odamız yoktu!!!Ve tüm o yıkanmış çamaşırlar yavaş yavaş banyodan çıkıp, antre de kurutulup benim odama yerleşmeye başladılar...Bizim evin bir özelliğide üzeri boş olan herhangi birşey ki bu bir sehpa, bir sandalye ya da puf olabilir, hemen üzeri yığıntı ile dolar.
Ne zaman ve nasıl olduğunu anlamadığım bir şekilde odama yerleştirilmiş ütü masası içinde aynı şey geçerli..Zaman içinde tüm temiz gömlekler (en son 18 adetti) ütü masasına yığılmaya başladılar. Yani benim çalışma odam oldu mu ütü odası... İçimden odaya girmek gelmiyor üzerime doğru yıkılıyorlar sanki..Performansım düştü bu yüzden :( işin kötüsü temiz çamaşırları koyacak başka yer de yok..Yani ya ütülenip kaldırılacak ya da odamda sürünmeye devam edecekler...Sonuç itibariyle hafta sonu gelmeden bir şekilde bu ütülerin bitmesi gerekiyor yoksa bu grubun üzerine yeni bir grup daha eklenip evde gömlek dağı oluşacak. İşin kötüsü annem bu görüntüye dayanamayıp atlayacak ben yapayım diye, sonra kendimi daha berbat hissedeceğim....Sonuç olarak bıktım ben bu bitmek tükenmek bilmeyen ev işlerinden.....

18 comments:

Doruk said...

Olmaz olsun böyle etkinlik diyor Bülo'yu protesto ediyorum.

virginiavalle.blogspot.com said...

OHHH I hate this heheh today I I'll do this :)

Selen said...

Ben de nefret ederim ütü yapmaktan. Bir de bulaşık makinasını boşaltmaktan. Ev işi yap yap bitmiyor ama bütün gün işlensen de yaptığın iş hiç gözükmüyor.

Kendine ait bir hobi odan olması süper. Benim de hep hayalimdir. Şöyle mümkünse çatı katında bir odam olsun, bir yerinde kitaplığım, bir yerinde örgü şişlerim yünlerim vs dursun, bir yanda yaptığım puzzle'lar serili kalsın, masamda bilgisayarım, köşede gitarım... canım hangisini isterse onunla uğraşayım. ama bu odada bir de kahve makinası lazım ki hiç dışarı çıkmaya gerek kalmadan saatler geçiversin.

Ütü masasını acilen kaldır oradan, yazık sana. Nefes alacak alan lazım herkese.

incikboncuk said...

yazını okurken kendimden o kadar çok şey buldum ki, okurken epey güldüm. Bizim şu anda iki kişi olmamıza rağmen eve sığamıyoruz. Benim hobi malzemelerim (boyalar, dergiler, boncuklar falan) portmantoda duruyor:( Eve artık dolap, sepha almak istemiyorum, çünkü küçük şeyler çözüm olmuyor, üstüste tıkış tıkış oluyor. Misafir sehpalarının üzeri bile doluyor :D

Evdeki iş hakikaten hiç bitmiyor, daha arkamı dönmeden yenisi çıkıyor. Pazar günü evsel işleri yaparken homurdanıyordum, eşim şöyle bir öneride bulundu : acaba yaptıklarına fazla öncelik mi veriyorsun?(kendine lüzumsuz iş mi çıkartıyorsun anlamında)Cevabım : Çamasır asmak, hiç önceliği yok. Bulaşık makinasını boşaltmak mı, hiç gerek yok... Sonunu dinlemeden kaçtı :D

Başak said...

Pınarcıgım;ben utu yapmasını cok severim.İlk evlendigimizde her seyi ama her seyi utulerdim.Ama cocuk olunca yetisilmiyor tabiki.Aslında çocuktan sonra eskiden ne bol vaktim varmış oluyor insan.Keske benim de kendime ait bir odam olabilse.Oraya orgulerimi ve boncuklarimi koyardım.Sevgiyle kal tatlım.Bebislerini de benim icin op.

Meral said...

:-) Harikasın Pınar. Çok tatlı bir çizim daha. Çizimini görünce kim geldi aklıma dersin? Güldürdüğün için teşekkürler

Anonymous said...

çok güldüm ya:)))))) ben bugüm ütü yap etkinliğinin 1. bölümünü yapıp ezgi ninkileri ütüleyeceğim..Yarında mustafa yani eşimninkileri:)))

Anonymous said...

Etkinliği okuyunca çok güldüm. Gayet yaratıcı olmuş :)) Çizimin de çok tatlı. Sevgiler...

Unknown said...

I hate laundry too!! Nice illustration! :)

pinomino said...

Burcu'cum bende ediyorum ama işe yaramıyor:(

Virginia, the most thing I hate too..

Selen'cim, bulaşık makinasını unutmuşum iyi hatırlattın..aynen gıcık oluyorum zaten boşaltana kadar kirliler tezgahta birikiyor..yine bir kısır döngü...
Bu arada çamaşırları gömme dolaba tıktım, ütü masası ise yatak odasına transfer oldu...

İncikBoncuk'cum ben çözümü şöyle buldum..Bulent duvara raf monte etti...ben de malzemeleri üzerine yerleştirdim..hem pratik hem de dolap kadar yer kaplamıyor..Praktikerden alınan 3 adet raf 6 adet L şeklinde metal parça yeterli..

Selin ve Başakcım..vallahi seni tebrik ederim...bu ütü illetini sevmen konusunda tabiki:)Bir de kendine ait oda yapamıyorsan kendine ait köşe yapabilirsin:)

Ozan ve Bilge'cim vallahi kıymetini bilin Asiye Hanımın...İnsan çok zorlanıyor her işi kendi yapınca..benim annem var yanımda neyseki..yalnız olanları düşünemiyorum bile...

Meral'cim..teşekkürler..kim geldi? bilmem ki kendin mi yoksa:)

Filiz'cim, kolay gelsin..bu işler niye hep kadınlara mal edilmiş ben anlamıyorum yaa..

Hatice'cim teşekkür ederim... Çocuklar büyüyüp hareketlendikçe benim yaratıcılığım da artıyor zaten:)

Alina, we are not alone..all women hate it:)

İpek'cim şanslısın vallahi..bende birtek gömlek olsa öpüp başıma koyacağım, bir de beyaz önlük olayı var ki 100% polyester, sürekli yakıp büzüştürüyorum bi taraflarını..

Anonymous said...

arkadaşlar ütü masası ütülenmekten aşınmaz, kafa dağıtmanın güzel yollarından biri olduğu için ütü yapmayı severim... herkeze sevgiler :))

pinomino said...

Bülo'cum sevsen iyi olur çünkü benim sanatçı kişiliğimi ve süper yeteneğimi ütü yaparak harcamaya niyetim yok. hıh.

Leo Graphics said...

Neden ama yinge? Ütü de bi sanat olabilir. Kumaşlar üzerinde yeni kıvrımlar yaratmak. sanatçı kişiliğine yeni bir yön katmış olursun böylece. :p

pinomino said...

Tamam Levo'cum sen evlen senin hatunda görelim o sanatı...kafana ütüyü yemezsen ne olayım ben:)))

YesilErik said...

:))) Bu ise etkinlik adini vermene cok guldum ya Pinocum. Dogru ama, etkinlik hakkaten.

Gün said...

Benimde en sevmediğim ev işidir ütü, mümkünse 10 tane ev temizleyeyim ama 1 sepet ütü yapmayayım, 1 aydır yarım gün gelen bir yardimcim var , en çok ütü işinden kurtulduğum için mutluyum :) Darısı başına...

pinomino said...

YesilErik'cim, sen de katıl, öyle uzakta kalma:)

Gün'cüm, vallahi biz de de vardı bi teyze ama ben kursa başlayınca ona ayırdığımız para kursa transfer oldu:) 7 ay bende yani bu işler:)

Anonymous said...

Ha ha ha,bu hafta gece Kerm yattıktan sonra bu etkinliğe ben de katılacağım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...