Monday, November 10, 2008

Benim Minik Vincent'ım:)

Arda öyle çok resim yapan bir çocuk olmadı hiç. Bende kesinlikle bu konuda onu zorlamadım. Çoğu zaman beni izlemeyi tercih etti. Son zamanlarda ise bu durum değişti. Artık çok büyük keyif alıyor resim yapmaktan. Bu resimi dün benim için yaptı:) Yaptığı resimlerde hep iki güneş oluyor. En çok maviyi seviyor. Bir de kayık çizmiş benim için:) Üzerimizde siyah kuşlar, açılıyoruz sonsuzluğa oğluşumla:) 
Bende Arda'cığıma akşam birlikte dinlemek üzere sevdiğim bir şarkıyı hediye ediyorum:) Minik Vincent'ım benim:D

11 comments:

Flame said...

Vincent Arda'ya kocaman tebriklerrrr...

Oğluşumun pijamalı fotolarını yollayabilirmiyim Pino :) Üzerine kart hamili yakınımdır yazsan ehehehehhehe....

huysuz said...

bayıldım bayıldım... resim yapan miniklere bayılıyorum, inşallah benim bebe de böyle olur :)

pinomino said...

flameciğim:)) bana mail ile mutlaka ad ve soyad ve fotoyu yolla ama yoksa unuturum balık hafızam ile:)
sevgilerimle:)

huysuzcum, ilk başta üzülüyordum resim yapmıyor diye ama hiç üstelemedim.. şimdi kendi kendine çok güzel çiziyor boyuyor hiç usanmadan:) eminim senin ufklıkta yapar..parmak boyalarla başlamanı tavsiye ederim bak:) öperim çok:)

Flame said...

Yupppiii Pino :)

En güzel pozu çekeyim o zaman. Bir ara bana uğrada benim Vincent'in çizimlerini gör :)))

KIKI'S DESIGN said...

Sen dünyaı en şaslı kadılarıdan birisin biliyosu değil mi???:)
Minik Vicent'ın ellerini öpermisi benim içi:)
Denizimi de öp ama çok çok!!!!
Öptüm canım benimmmm!!!

pinomino said...

Flamecimm..çok şeker oğluşun:) öperimmm onu bissürü:)

Kikicimmm..teşekkür ederimmm:)
Tabi ki şanslıyım çünkü senin gibi bir arkadaşımm varr:) gurur duyuyorum yaptıklarından!! Şu an burada yazamadığım için de çıldırıyorummmm..çabuk güncelle şu blogunu:)))

Lighter-N said...

Merhabaaa!Karamelanın çizimlerini sen yapıyordun di mi Pınocuum?O çizdiğin minik filin üzerinde olduğu sarı bi eşofman takımı aldım Zeynoya, ellerine sağlık :)))))))))

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Canım benim ben de tebrik ediyorum arda'yı.bak içinden gelmiş de ne güzel yapmış..maviyi kullanmayı sevmesi de çok güzel.daha nice güzel resimlere..ankarada görüşmek dileğiyle.daha belli değil ama sanırım perşembe geleceğim sana yeniden haber veririm kesinleşince..öptüm kocaman:)

pinomino said...

lighterciğim:) ben yaklaşık 2 yıldır Meraklı minik ve Bilim çocuk için çiziyorum. Karamela'dan ayrıldım yani.. ama o bahsettiğin benim eski tasarımlarımdan sanırım. Yeni çizimlerimi Meraklı Minik dergisinden takip edebilirsin. Zeynocuk için güzel bir arşiv olur hem:)

Tuğbacığım çok sevindim.. Perşembe ya da Cuma öğlen görüşürüz o zaman:D sevgilerrr:)

Anonymous said...

benim oğlan ne zaman resim yapacak bakalım

Anonymous said...

gelecek ressamlarla dolu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...