Tuesday, November 11, 2008

Seramik Atölyesi İlk İşler

Dört kişiden oluşan seramik ekibimiz bugün çok sevdiğim bir arkadaşımın katılımı ile beş kişiye ulaşacak. Her hafta iple çektiğimiz derslerin ilk ürünleri çıkmaya başladı:) 
Fotoğraftaki muhteşem rölyeflerimizin orijinallerini Anadolu Medeniyetleri Müzesinde görebilirsiniz:) Şimdilik teknik öğreniyoruz, çok yakında kendi tasarımlarımızı yapmaya başlayacağız. Kurumaya bıraktığımız sanat eserlerimiz konusundaki en büyük korkumuz ise içlerinde hava kabarcığı kalması. Eğer minicik bir kabarcık kalırsa bu eserinizin fırınlanırken parçalanmasına neden oluyor:( 
O nedenle başlarına bir iş gelmeden eserlerimizin fotoğraflarını çektiği için sevgili Defne'ye buradan kocaman teşekkürlerimi iletiyorum:) Özge'ye ise bir an önce blogunu güncelleyip eserini sergilemesini rica ediyorum:D

14 comments:

Bengi Gençer said...

hava kabarcıkları bizlerden uzak dursun pinocum!! :D

pinomino said...

evett bembicimmm:)
ne çok üzülürüz değil mi başlarına bir iş gelirse..
baya stresli bir bekleyiş olacak:)

uykucu said...

pinocum çok güzel olmuş ellerine sağlık..hava kabarcıkları için o kadar da korkma baştan çamuru iyi yoğurursan problem olmaz bizde her öğrenciye bir anlatırızki abartarak! iyi yoğursunlar:) benim minik öğrencilerin işleri bile patlamadı ki seninki patlasın.o rölyefte benim en sevdiğimdir.serginize davetiye isterim..

pinomino said...

figencimm teşekkür ederimm:) biliyor musun bu seramik işine başladıktan sonra içimden keşke heykel ya da seramik bölümünde okumalıymışım diye geçirdim..
çamurla ya da farklı malzemelerle uğraşmak onlara üç boyut vermek, eserine dokunabilmek müthiş bir duygu..
şu bebeler bir büyüsün, bakarsın girmişim heykel bölümüne:D

günlük süt said...

Ama ben o kadar güzel süsleyemem ki benim fotoları, ne yapsam acaba? Büyük yerden emir gelmiş, birşeyler düşüneceğiz artık :D Akşama görüşürüz!!

uykucu said...

pinocum insallah benim alt devremden bir bayan vardı çocuklarıyla ünv. girip heykel okudu ve şimdi adı duyulan sanatçılardan..neden olmasınki sende bu azim varken..ama illa okuluna gitmenede gerek yok alaylı olursun sende böyle

pinomino said...

günlük sütcüğümm:)öyle güncellememek yok blogu:)) ayrıca gayet güzel olmuş:))

figenciğim bana moral verdi bu sözlerin:)) kimbilir belki bende oğlanlarla girerim bölüme ne şeker olur:)))

ASLI said...

Merhaba pino bir süredir sessz takipçindim fırsatm oldu yorum yazıyorum ben bir seramikçiyim ve bu yıl seramik sanatçısı olarak mezun olacağım seramik bölümünde okuyorum.SEramiğe ilgin olmasına çok sevindim demek hala seramik sevenler var malesef sanata ilgi çok az..sevgiler ve başarılar diliyorum canm :D

omercam said...

biraz uğraşmıştım Güzel Sanatlar Akademisinde okurken. çok meşakkatli bir uğraş ama bir o kadar da zevkli.kolay gelsin.

denizanasi said...

elinden herşey gelen hatun:)) süpersin.. eline sağlık :)

pinomino said...

Aslıcığım hoş geldin:D Ne şanslısın böyle güzel bir bölümden mezun olduğun için.. Çok keyifli ama bir o kadar sabır isteyen bir şey seramik. Biz çok keyif aldık..dediğim gibi bu bölümlerde okuyanlara çok imreniyorum:D sevgiler kocaman:)

Ömer bey haklısınz çok emek ve sabır istiyor.. ayrıca karikatür yarışmasındaki birincilik ödülünüz için tebrik ederim sizi:)

denizanasıcım:) teşekkür ederim.. bence istekli olan herkesin elinden gelebilir.. önemli olan gerekli enerji kaynağını bulmak:)) (ben bazen yorgunluktan ölüyorum da:)

Anonymous said...

evet hava olursa canak comlek patlar..olmamali :) nice guzel seramiklere ve guzel fotolara.

pinomino said...

defneyim senin sayende :) çook teşekkürler yeniden:D

İçimden Geldiği Gibi said...

valla bayıldım..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...