Monday, January 10, 2011

Masaüstü Takvim Maketi

Bu gördüğünüz yaklaşık 4 parçadan oluşan 3 boyutlu çalışma masanızın üzerinde tüm yıl kullanacağınız bir takvim. Eğer bu takvimi istiyorum diyorsanız15 Ocak'a kadar raflarda gördüğünüz Bilim Çocuk dergisini almanız yeterli.
Özellikle bu ağacı çok severek çizdim. Dallarının arasındaki kuşlar şans getirsin hepinize... Sevgiler...Öpücükler....
Not: Aşağıdaki şarkı son günlerimdeki favori parçam. Neden bilmiyorum, dinlemek mutluluk veriyor bana...


Cocoon - Comets

20 comments:

Elçin said...

Hemen almalı, zira Mutluluk eviniz masamda baktıkça içim açılıyor çok sevimli çünkü:)

pinomino said...

çok sevindimmm hi hi:D bu takvim yapınca cidden şahane oluyor.. sakın kaçırmayın:D öpücükler:D

Cincüce Banu said...

Hemen, hemen, hemen!!!

guguk kuşu said...

ohh be pinocum sen ve şu müziklerin ne tatlısınız:D

kara kitap said...

yaaa ben aldım,ama oğluşumun keyfi gelmediği için henüz yapamadık. :))kuş kartları oyunuyla bozdu.ha bire onu oynuyoruz.kes yapıştıra fırsat kalmadı.ama ben maketi görür görmez senin çizdiğini anladım.oğluşa dedim ki anneciğim bunu yapalım sen bana hediye et,ben de işyerindeki masama koyayım.tamam dedi,ama hala başına geçip yapamadık.

pinomino said...

Cincüce Banuuuu yaşasınnn:D

Guguk'ummm artık geliyor şarkılar gördüğün gibi hi hi:D

KaraKitapcımm olsun, almışsınız ya.. elbet yaparsınız bir gün:D

guguk kuşu said...

canım pino ne tatlısın:D ben de cacoon dan baby tiger ı dinliyorum şimdi çok harika

Sayın KARACA said...

cok cok cok tatlı takvimlerinde şarkında :)

Anonymous said...

ya alalım alalım.. ya bu şarkı ne bööle... bayıldım Pino ben..

pinomino said...

Guguk'cum ben de youtube dan bulup dinleyeyim şimdi:)

Sayın Karaca teşekkürlerrrr:D Sevgiler:D

Bir Annenin paylaşamları ben de bayıldımmm 1 haftadır dinliyorum:D

Ebru said...

Akşam duyabileceğim:) Bilim Çocuk birkaç aydır ara verdik ama alalım çok güzell olmuş.

Nesobaby said...

Aaa biz de dün bizim camda oturup Karamel'le o kuşlara gofret attık besledik :))

elif said...

Bugün oğlumun okulunda takvim çalışmalarında gördüm..Şahane olmuş!Ellere kollara sağlık:)

Prima Donna said...

aldık ki yaptık ki çok sevdik ki:)) özel*güzel günleri bile işaretledik.
Bizim kız 7 yaşında.Meraklı minikten bilim çocuğa yeni terfi ettik. onu özlüyoruz bunda da yaşının yetmediği şeyler onu heycanlandırıyor beni yoruyor. Garson boy kaldık kısacası:))
Yine de keyifli ben de bilimi seviyorum onunla:) Her dergide ilk sayfaya bi bakıyorum çizen: Pınar Büyükgüralı görüyorum. Sanki ben çizmişim, ben seni biliyor okuyorum ya sanki sen de beni biliyorsun, sanki arkadaşız:) deli sevinci.

Miyozu said...

almaz mıyız aldımmm bile sevgiler pinocum:)

pinomino said...

NehirIda kaçırmayın:D

Nesocum dikkat et Karamel kuşların tadına bakmasın hi hi:D

Elifada gerçekten mii ne güzel:D

Primadonnacım editörüme da okuttum mesajı, sevdik senin kuzuyu çok:) Keşke blogu açtığınızda ben de ekrandan zıplayıp gelebilsem yanınıza:D o zaman sanal olmaktan çıkardı arkadaşlığımız:D öpüyorum kocaman:D

zuzu yaşasınn:D mutluluk getirsin çok:D

ŞuŞu said...

Şarkın mutluluk veriyor evet,sanki sen birşeyler katıp koymuşsun içine,ondan mı bu kadar keyifle dinliyorum acaba:)
Sahi Pino'lu birşeyler mi var bunun içinde?:D

Öperimmm...

pinomino said...

And I wish I was a comet to crash on your field
Just to be remembered ...la laa laaa
evet var sanki hi hi :D
öperim ben de:D

Fatoş said...

Günlerdir yapacağım. Masamda beni bekliyor :)

Nehire said...

Öylesine güzel bir takvim olmuş,ellerinize sağlık.Sevgiyle kalın...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...