Friday, April 29, 2011

Boya, Kes, Katla, Yapıştır!

(çizimin üzerine tıklayıp çıktısını alabilirsiniz)

Deniz maketlere bayılıyor. Eve dergi götürdüğümde ilk işi içinden maketleri çıkartıp yapmak oluyor. Bugün onun için en basitinden bir traktör maketi tasarladım. Arada boyama etkinlikleri konusunda da talepler oluyordu. Ben de iki etkinliği birleştirdim yukarıdaki gibi boyamalı bir maket çıktı ortaya:)
Maksat çocuklar oyalansın. Anneler azıcık nefes alsın:)

Herkese mutlu hafta sonları dilerim!

9 comments:

Vijdan said...

Hemen alıyorum :)))
Bu arada Bilim Çocuktaki keçileri matematik performans ödevi için kullandık ...
Bu gün Nil okula götürdü ve sunum yapmış..Keçilerin sadece alt kısımlarını yapıştırdık sınıftakiler problemi anlatırken çok eğlenmişler ..
Ama keçiler çok şirin anneciğim diye anlata anlata bitiremedi :)
Bizde yaparken çok eğlendik :)

Çok teşekkürler....
Mutlu hafta sonları...

pinomino said...

:)) ben de çok severek çizdim keçileri, ve tabi ki çok eğlendim:D Nil'e kocaman sevgi ve öpücüklerimi iletin olur mu.. keçilerin çizerinden diye:))) sevgilerrr mutlu hafta sonlarıı:D

bilge ve annesi said...

bende hemen çıktısını alıyorum Bilge bu işe çok sevinecek teşekkürler Pino

pinomino said...

Bilge'ye bir de kedi geliyor boyaması için şimdi:D

elif said...

Şahane olmuş!!Ellerine sağlık...Yine blogumda yer vermek isterim..Ve hemen yapmak:)

pinomino said...

Elifcim tabi ki... sevgiler çok:))

Nese said...

ELine saglik, hemen ciktisini aldim bebim bucuruk icin :-))

thathe said...

site replica bags useful site bags replica ysl original site high end replica bags

tachatha said...

replica bags in gaffar market replica bags new york 7a replica bags

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...