Thursday, April 28, 2011

Evim Güzel Evim


Herkesin mutlaka en az bir tane hayali vardır. Benim artık sayamadığım hayallerimden biri de işimi evden yapabilmek. Her sabah erken kalkıp kilometrelerce yol gidip gelmekten çok yoruldum. Şu an saat 10 civarı ve ben hala işime başlayamıyorum. Çünkü uyanamıyorum.
İş saatleri insanların biyolojik saatlerine göre uyarlanmalı ve esnek olmalı. Gerçi geç çıkınca ne olacak? Bu sefer de çocuklar akşam evde bensiz kalacak. Her şeyin dakikası dakikasına programlı olması yine gerdi beni:)))  (Tam 2 yıl önce şu yazımda durumumuzu paylaşmıştım, bakıyorum hala bir değişme yok!)
Sanırım hayalimdeki şeyi gerçekleştirmek için emeklilik günlerimi beklemem gerekecek. 54 yaşımda bu hakkı kazanacağıma göre önümde uzanan yılların keyfini çıkarayım bari floresan ışıkların altında:))
Neyse şu depresif halimden sıyrılıp geleyim ben en iyisi..
Her bahar oluyor bu.
Canlanan doğa, ısınan hava ve ofise gelmek istemeyen bir Pino:))
(Kaçsam fark ederler mi acaba?)

19 comments:

gksk said...

aaa sanki bu cümleleri ben kurmuşum gibi geldi okurken:) gerçi sık sık kuruyorum. kesinlikle ben de evimden sıcak yuvamdan çalışmak istiyorum! hem de çok istiyorum. sadece bize doğru esnemeyen esnek mesai saatleri benim de hep hayalim. genelde şirket yarına esner hep saatler:) hem çizere mesai mi olur canım. ne zaman ilham gelirse o zaman çizeriz. daha bir sürü yazabilirim^^ ama malum iş bekler:( sevgiler pinocum^-^ iyi mesailer...

sergun said...

bu konuyu yazan herkese aynı yorumu yapıyorum ama :) evde çalışma işini eşi birebir deneyimlemiş biri olarak hiiiç tavsiye etmiyorum. başlarda çok güzel geliyor, ohh mis gibi ev ortamı filan ama bi süre sonra yalnızlık ve hep evde olmak basıyor insanı :))

pinomino said...

Göksucum yazdığın gibi biz esnedik baya bu mesailerle:)) Günler benim için başlıyor bitiyor başlıyor bitiyor... ilhamı falan unuttum, çizim makinası gibiyim şu sıralar:D iş bekliyor haklısın:)) öptüm çokk:D

Sergun ben 5 ay evden çalıştım, gerçekten de bir süre sonra o da çok sıkıyor ama mesaili çalışmanın sıkıntısı da bir başka.. en iyisi ev hanımı olmak sanırım:D

tülin said...

Etmezler,etmezler :))

pinomino said...

kaçıyorum o halde:)))

Tanya's said...

Pino,

Kaç gitsin bence de.

guguk kuşu said...

heyyy playlist koymuşsun...çok sevindim...bugün içim bir buruk aynı hava gibi, buaralar hep yağışlı kapalı konya, benim yüreğim de öyle...bu müzikler iyi geldi....

Sittirella said...

Güneş gülümsemeye başladığından beri her iki saatte bir ofisten on dakika kadar kaçmaya başladım :)
Öğle yemeği için verdiğim molayı 15-20 dakika kadar uzattım.
Farkediyorlar mı farketmiyorlar mı bilmiyorum ama emeklilik zamanım gelinceye dek farkedeceklerine bahse girerim :)
Bu havalar aklımızı başımızdan alıyor resmen, aldanmamak lazım Pino :)
Sevgilerimle.

MAVİANNE said...

canımmm bahardandır bahardan diyorum ben sana
geçerrr

kara kitap said...

pinom evdeyim playliste bir tıkladım somewhere over the rainbow çaldı.of uleeeen deyip kendimi kırlara, soğuktan açamamış çiçeklerin, yağmurdan yapraklanamamış ağaçların içine atasım geldi.

pinomino said...

Tanya evet plan yapıciiimmm:)

Gugukcum umarım geçmiştir buruk halin.. müzikleri arada değiştireceğim dinlersin uğradıkça:D

Sittirella hem de nasıl aklımızı başımızdan alıyor! Ufaktan ufaktan kaçacağım bende:D dayanamıyorum güzel havalarda içeri tıkılmaktan!

Mavianne geçmesin:))))

kara kitap o benim ennnn sevdiğim şarkılardan.. mavi kuşların peşine takılıp gökkuşağının ötesine uçmak istiyorum:/

Vijdan said...

Yalnız olmadığıma sevindim :) Aynı duygular içerisindeyim.Her akşam işten eve dönerken neden çalışan anneler için bir kolaylık sağlamıyoralr diye söyleniyorum :)))
Ahh o ememklilik günlerinede çok var be Pinom :))))

Sabır sabırr diyelim...

DİLEK said...

ben emekliliği göreceğimi hiiç sanmıyorum zira önümde daha 30 yıl var. yine evden çalışabilme hayallerine devam sanırım, çocuk olduğundan beri benim de tek dileğim oldu evde çalışabilmek

Gezi/yorum... said...

Ne kadar renkli, güzel bir blog burası, çocukların hayal dünyal dünyası gibi insanın içi açılıyor..
ve birazda çocukluğa özlem oluşuyor insanın içinde..

pinomino said...

vijdan sabırrrrrr :))) ya da piyangodanbilet mi alsam bilemiyorum:))

dilek benim de temizinden 20 yılım var:))) çocuklarımızın büyümesini izleyemiyoruz ne yazık ki.. keşke becerebilsek de geçebilsek ev ofise:)

geziyorum çok teşekkür ederimmm:)) biz burada bol bol hayaller kurup oyunlar oynuyoruz, bekleriz hep, sevgiler:D

ÇokBilmiş said...

İnsanlar "tarla kuşu" ve "baykuş" diye ayrılırlarmış. Hatta Amerika'da baykuşlar birleşip, mesai saatlerinin kendilerine uygun şekilde düzenlenmesini istiyorlar.
Ben de baykuşlardanım, geceleri coşarım. Ayrıca çoğunlukla evden çalışıyorum. Çocuk olduktan sonra ha ev ha ofis, her koşulda erken kalkmak gerekiyor.

Nesobaby said...

Bana da afaganlar basıyor neden diyorum :) bahardanmış
herşeyin sorumlusu o bence :) zaten bir türlü gelmek bilmedi de . ahhh ahh
ben bu aralar çok fena doğaya özlem yaşıyorum Pino, bahçeli evimi istiyorum , çocuğum olursa o bahçede büyüsün istiyorum bir de minnoş minnoş kedilerimi beslerim kendi bahçem değil mi yaşasınlar işte rahat rahat orada :)
Ahh ahhh gerçekten 6 olsa da çıksak diyorum bütün gün :)

peyteythes said...

go to my site replica wallets hop over to these guys replica gucci weblink best replica designer bags

tesheau said...

q5d08w2z45 b6o91f1q54 w6g65k9e42 v8f91q9d69 x6w50u4e87 p6x56j8m35

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...