Friday, April 15, 2011

Tuğba Can'ın Kitaplığı

Sevgili Tuğba'cığımın web sitesi yayın hayatına başladı. Yıllardır çocuklar için yazdığı öyküleri, buluş atölyelerini, doğa ve bilim eğitimi üzerine yaptığı çalışmaları tek çatı altında topladı. İçeriğinde bazılarını benim de resimlediğim ve ufaklıklar için çok faydalı olacak kitapçıklar da var (örnek için bir tık!).
Özellikle podcast bölümündeki minik öyküler benim çok hoşuma gitti.
Halen Bilim Çocuk ve Meraklı Minik dergilerine dış yazar olarak katkıda bulunan Tuğba Can'ımın sitesinin kapısını çalmak için buraya tık tık tık:)
Yayın hayatında bol başarılar dilerim :D Kocamannnn öpücükler :))

7 comments:

tülin said...

Pino'cuğum arkadaşına başarı dileklerine gönülden katılıyorum.

Dün Lösev den aradılar ve 16 sındaki buluşmayı 21/ Nisan a aldılar.17 Nisan Pazar günü Lösev
in bir yürüyüşü var,öncesinde çok yoğun olacaklarını söylediler.Bizimle daha çok vakit geçirebilmek adına oyuncaklarımızı 21 Nisan Perşembe günü-saat 10.00 civarında götürmemiz uygun oldu.
Bilgin olsun canım.

pinomino said...

Tülin ablacığım tamamdır o zaman:)
Ben gelecek hafta içi uğrayıp bırakayım size, çünkü mesai saatleri içinde gelmem zor olabilir. o vakte kadar da ben oynarım bebeğimle hi hi:))

tülin said...

Hadi,hadii...
Bu iş sana yaradııı :))

pinomino said...

KESİNLİKLE:D

Eymen'im said...

Site gerçekten güzel görünüyor. Etkinlikler de öyle. Tanıtım için teşekkürler. Sevgiler...

KH said...

Bunu paylaştığınız için teşekkürler!
Türkçe podcast bulmayı çok severim!!

pinomino said...

Eymin'im ve Essa'sı hoş geldinizzz, teşekkürler:)) sevgiler...

KH ne demek, ben de çok seviyorum, kuzular da bayılıyorlar:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...