Thursday, May 24, 2012

Benek'in Masalı


Bugün uzun bir süre işyerine giderken bana yol arkadaşlığı yapmış bir kitabı paylaşmak istiyorum. Sevgili arkadaşım Nihan'ın yazdığı Benek'in Masalı  Doğan Egmont tarafından 2 cilt olarak yayınlandı. Okurken gözününüzün önünde beliriveren karakterler ve mekanlar kitabın en keyifli yanı. Ben Benek'in Masalını okurken sanki sürükleyici bir macera filmi izliyormuşum hissine kapıldım.
9 yaş ve üzeri herkesin heyecanla okuyacaklarını düşüyorum.
Ayrıca çok şanslıyım ki benim kitaplarım Nihan tarafından imzalı:)))
Dilerim sevgili Nihan daha nice kitapla yazıp kütüphanemizde yerini alır. Sadece kitaplarla değil güzel çizimleriyle de tabi ki...

6 comments:

Nihan said...

Canim...

Sittirella said...

Nihan'ın kitaplarını okuyup ''Okudum'' etiketiyle yayımlayacağım günü iple çekiyorum.
Çok imrendim Pino :)
Sen tanıştın karakterlerle, darısı başıma.

Esin Bozdemir said...

Tebrik ediyorum...Nihan'a ve size daha nice başarılar dilerim..."Benek'in Masalı" çocuklar kadar büyüklerinde ilgisini çekecektir eminim...

Sevgiler, esenlikler...

Fatma said...

Ben hala imzalatamadım:)

Ceylin'in Annesi said...

Ben de tanımak istiyorum karakterlerle...
Sevgiler...

Anonymous said...

Ben de bir masal tutkunuyum.Yazdığım bir masal yarışmada derece alınca cesaretlendim.Masallarımı yayınlamak için can atar oldum.Hele bir de karakterlerim sizin çizimlerinizle hayat bulursa...ŞEVKİYE(KIVANÇ'IN ANNESİ)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...