Tuesday, June 19, 2012

Moonlight Shadow


6 comments:

guguk kuşu said...

nasıl da yumuşacık bir melodi:)
özlemiştim pino şarkılarını

pinomino said...

Teşekkürler Guguk kuşum:D

Unknown said...

en sevdigim sarkilardan biridir..

Anonymous said...

Hola, hemos agregado un trackback (enlace hacia este artículo) en el nuestro ya que nos pareció muy interesante la información detallada pero no quisimos copiarla, sino que nuestros lectores vengan directamente a la fuente. Gracias... ingresa aqui por un reporte del datacredito

اسمر المصري said...

شركة رش مبيدات بالخبر 0541706873 المراكز الاولي للقضاء علي الحشرات

شركة تركيب طارد الحمام بالدمام

Anonymous said...

Burada güzel makaleleriniz var! Burada ev satın almak veya diğer finansman ihtiyaçları karşılığında% 2 oranında kredi arayan biri varsa, 247officedept@gmail.com adresinden Bay Benjamin ile de iletişime geçmenizi istiyorum Ayrıca Whats-App + 1-989-394-3740'da Bay Benjamin, pazara ilk alıcı olarak giriyordum. Doğal olarak ihtiyaçlarım biraz farklıydı ve bir sürü sorum vardı. Bana ön onay mektubumu göndermeden önce, ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği konusunda benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu. Çok duyarlı ve bilgiliydi. Aynı zamanda çok açık sözlü. Kapanış saati ve diğer detaylarla ilgili beklentilerimin neler olduğunu kendisine anlattım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak Benjamin'in kredi teklifi sürecinden geçmekten memnuniyet duydum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar sorunsuz geçti ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü korku hikayeleri duydum. Kredi arayan herkese tavsiye ederim. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...