Tuesday, November 08, 2005

Deniz'im Hasta Oldu


Son 1 haftadır tüm günümü minik Deniz’cim ile geçiriyorum..Geçen hafta Salı sabahı Çocuk Acil servisinde başlayan maceramız Zatürre Başlangıcı teşhisi ile sonuçlandı.. Yüksek ateş, öksürük, kusma...gece boyu devam etti..Hayatımda kendimi hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim..Yavruşum o kadar halsiz kalmıştıki gözlerini bile yarım açabiliyordu..Neyseki ateşi 40’ı geçmedi..Bugün son doz antibiyotiğini aldı..Perşembe günü kontrolüne gidecek..Moralim halen düzelmedi...Annelik demek sürekli suçluluk duymak demek benim için şu sıralar...

32 comments:

Anonymous said...

Çok geçmiş olsun Pino'cum..
Anneliğin ne kadar zor olduğunu böyle zamanlarda anlıyor insan sanırım.. Sen iyi bir annesin ve Deniz'de güçlü ve yaramaz bir çocuk:)) Endişelenme sakın..

Başak said...

Pınarcıgım cok gecmis olsun.Cok uzuldum minik Deniz'e.Bir an iyilesir İnsallah.Bebislerin hasta olması gercekten cok kotu oluyor.Kendin hasta olunca bir yere kıvrılıp yatıyorsun da,onlar oyle olmuyor.İnsan caresiz baslarında bekliyor.Elden bir sey de gelmiyor.Ama sen cok iyi ve cok tatlı bir annesin.Sucluluk hic duyma hic.Cocuk bu hastalana hastalana buyuyorlar iste.İnsan yavrusu gercekten cok zor buyuyor.Cok opuyorum sizi.Tekrar cok gecmis olsun.

ycurl said...

Pinar,
Cok gecmis olsun. Umarim hemen iyilesir. Ben de kucukken zaturee olmustum. Annemin cok agladigini hatirliyorum. O zaman tip bu kadar ilerlememisti. Eminim gerekli ilaclari vermislerdir iyilesmesi icin. Minik Deniz'e benden cikolata iletir misin? Zaturee gecirdikten sonra en sevdigim sey bana cikolata getirilmesiydi. Cok gecmis olsun. Sakin moralini bozma.

Doruk said...

Uff ya anlamıştım zaten bir haller olduğunu. Ama üzülme canım ve lütfen suçluluk hissetme, çocuklar hastalanır ve sonra daha güçlü bir şekilde kalkarlar ayağa. Sen sevginle yanındasın ya önemli olan bu. Çabuk atlatın, ikinizi de kocaman öpüyorum.

zinnur said...

Hepinize gecmis olsun Pinar. En kisa zamanda sagligina kavusur umarim Deniz.

incikboncuk said...

Çok geçmiş olsun. Deniz, umarım en kısa zamanda yaramazlıklarına devam edecek şekilde iyileşir.

YesilErik said...

Ayy, canim, cok gecmis olsun.

zehra said...

geçmiş olsun. hastalanan çocuktan daha çok sarsılıyor anneler di mi. küçük böcükde geçen sene geçirdi zatüree. ama üzülme çocuklar hastalanıyor sonuçta ne yaparsan yap koruyamiyorsun işte. bir an önce sağlığına kavuşur umarım.

Pareo Anne said...

ahh canım benim, seni çok iyi anlıyorum. ama neredeyse her çocuk böyle düşmeyen inatçı ateş ile karşılaşıyor. biz de geçen sene nisan ayında 3 gün boyunca düşürememiştik ateşini. günlerimiz hep acillerde geçti. sonra 2 gün hastanede yattık. kabus gibi günlerdi, hatırlamak bile istemiyorum. o çaresizliğin, eli kolu bağlı kalmanın ne demek olduğunu çok iyi anlıyorum. neyse Allah dermansız dert vermesin. bunlar sonuçta gelip geçici şeyler, minnoşlar ateşe bizden daha iyi dayanıyor ve daha çabuk toparlıyorlar çok şükür.
ama senin ömründen de ömür gidiyor. suçluluk duyacak birşey yok, herkesin başına geliyor işte. Allah beterinden korusun. gelmiş geçmiş olsun. biz de hastayız ana-kız yine, bayramda hastalandık. kurtulamadık bir türlü şu illet virüslerden. ortalıkta da korkunç salgın var, etrafımdaki herkes hasta. bol bol sıvı şeyler ver, antibiyotik alırken yoğurt ver bol bol, antiyotiğin öldürdüğü yararlı bakterileri yerine koymada faydalıymış güya:) ıhlamur, ballı süt gibi bitkisel çaylar ver içerse tabii. bir de ben bu aralar vitamin şurubu veriyorum, gıdasını iyi alamadığı için faydası olur diye, belki veriyorsundur zaten. öpüyorum, çok geçmiş olsun tekrar.

bgm said...

cok gecmis olsun... acil sifalar diliyorum Deniz'e..

pınar said...

çok geçmiş olsun pino. çok üzüldüm okurken. Allah şifa versin.

Anonymous said...

Pınar çok geçmiş olsun. Çocukların hasta olduğunu gördüğümde yada duyduğumda nasıl üzülüyorum anlatamam :( Onlar hasta olmasa da biz olsak diyorum. Benim kızımda bugün biraz hasta. Onunda ateşi var ve burnu akıyor. Allah Deniz e de benim kızımada acil şifalar versin. Allah dert verip derman aratmasın.
Sevgiler,

yEşiL said...

Özellikle cocuklar hasta olunca caresiz hissediyor insan kendini.. Gecmis olsun! Umarim az biraz toparlamistir kendini..

Unknown said...

Lovely illustration!! Hope he feels better.

Burcu ÜNAL said...

pınarcım,
senin duygularını anlayabiliyorum..o suçluluk hissini bilirim ama güçlü olmaktan başka çare yok..kendii hiç üzme, Allaha şükür iyileşmiş..

çok geçmiş olsun, umarım bir daha hiç üzülmezsiniz..

geçmiş olsun :)

aklimdangecenler said...

Coook gecmis olsun, cabucak atlatir umarim....sevgiler

Meral said...

Pınar çok çok geçmiş olsun. Çocuklar bu dönemde ne kadar korusak da hasta oluyorlar ki. Kendini suçlu hissetmeni çok iyi anlıyorum ama bu biz annelerin yapmaması gereken bişey. Psikolojimizi çökertiyoruz böyle yaparak. Kısa sürede düzelir oğlun üzme kendini.

Anonymous said...

Ah canım benim çok geçmiş olsun. Çok zor bir hastalık atlatıyorsunuz ...kolay gelsin..Kendini hiç suçlama inan düşe kalka ki böyle büyüyorlar..Ben kızımın ilk hastalığını hatırladım da daha altı aylıktı ve uzun süre ateşini düşürememiştik. Sonra ilk gribi zor atlatır dediler..Ve ben ve eşim çok ağlamış kendimizi çaresiz hissetmiştik...Ama bu olayın üzerinden tam 7 yıl geçti..Şimdi bakıyorum bizim kız canavar gibi..şimdi diyorum ki boşuna kendimi harap etmişim..İnan yılare sonra sende diyeceksin..Allaha şükürki tedavi ettirecek her türlü imkanımız mevcut..

Seni çok öpüyorum tekrar geçmiş olsun diyorum..Ve sana müjdeli bir haberim var..Benim de bşr terslik olmaz ise haziran sonu temmuz başı gibi bir bebeğim daha olacak..Dün öğrendim...kendine iyi bak

mono said...

geçmiş olsun kuzucuğa, çabuk iyileşir umarım

Anonymous said...

Safi olan Allah sifalar versin..

virginiavalle.blogspot.com said...

MY PINOOOOOOOOO I' HEREEEEEEE :) you will the first I''ll leave a comment :) If I conitnue working like now I think I will sick very soon heheh

Ohh I hope he feel better :( now I understand.... you now is very busy your family is first.. please give to him a magic kiss from me :)

You illustration is really BEAUTIFUL AND LOVELY

virginiavalle.blogspot.com said...

Ohh I hope he feel better :( now I understand.... you now are very busy your family is first.. please give to him a magic kiss from me :)

You illustration is really BEAUTIFUL AND LOVELY

Minik Patikler said...

Cok gecmis olsun Allah acil sifalar versin..

tozbezi said...

geçmiş olsun inşallah,insan sinir oluyo bu hastalık işlerine,bizimkilerde hasta yine amaaan ,anne olucam ,anne olucam,al sana anne...öperim hepinizi

Cecilia's Art said...

i dont undrestand anything about the texts , but i can ndrestand your beautiful drawings, very nice!

WCTs said...

so cute!

Unknown said...

Sevgili Pinar cok gecmis olsun hem Denize hem de sana... ikiniz icinde cok zor bir donem. Dilerim en kisa zamanda atlatir ve eski sagligina kavusur.. Anladigim kadariyla en kotu zamani atlatmis. Antibiyotikler etkisini gostermis olmali.. Insallah cabucak sagligina kavusur minik Deniz..
Yeniden cok gecmis olsun..Allah acil sifalar versin..
sevgiler..

ruchan said...

Çoook geçmiş olsun :(( Allah acil şifalar versin inşallah.İnşallah bir an önce eski sağlığına ve gücüne kavuşur sevgili Deniz.
Sevgilerimle..

Su said...

Gecmis Olsun Deniz'e... En iyi dileklerim seninle...

NAZLICA said...

Hergün bakıyorum bloğuna bişiler değişmeyince işler yoğun diye düşünmüştüm.Hay allah, çok geçmiş olsun.Büyüklerde de aynı şey olabiliyor, bu senin anneliğin ile ilgili birşey değil.Umarım herşey yakında eski haline döner.Sevgiyle.

Toplu İğne said...

sevgili pinocum,
epeydir birşeyler yazmayınca iş-güç; bayram-seyran sanmıştım. Minik kuşun için çok üzüldüm. Umarım ailecek bu badireyi atlatmışsınızdır. Geçmiş olsun. Tanrı sizi korusun
sevgilerimle,

pinomino said...

HERKESE ÇOOOOOK AMA ÇOOOOOOOK TEŞEKKÜR EDERİM O GÜZEL DİLEKLERİNİZ VE BANA DESTEK OLDUĞUNUZ İÇİN..ÇOK MUTLUYUM ÇÜNKÜ HASTALIĞIMIZI ATLATTIK VE SAĞLIĞIMIZA KAVUŞTUK..HEPİNİZE KUCAK DOLUSU SEVGİLERLE SAĞLIKLI VE MUTLU GÜNLER DİLERİM:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...