Monday, May 08, 2006

Geleneksel Polen Alerjisi Günlerim Başladı!!!


Çizimden de anlayacağınız üzere bir süreliğine servis dışıyım:) Hapşurmaktan, burun ve göz akıntısından, boğazım ve kulaklarımın içine kadar kaşınmaktan içime fenalık geldi. Her yıl Mayıs ayının ilk 3 haftasını bu şekilde geçirdiğimden dolayı bu günleri "Alerji Festivali" olarak ilan ediyorum..Sanıyorum benim gibi bu durumda olan birçok insan var..3 yıl öncesine kadar kullandığım alerji haplarımı da artık almıyorum..Çünkü tüm günümü uykulu geçirmek istemiyorum..İleride astıma dönüşmesinden de korktuğumdan dolayı sanırım doktoruma yeniden uğramam gerekecek..Kendisi 17 yaşımdan beri alerjilerimi takip ediyor..Bu alerji denen olay o kadar illet birşey ki durup dururken çıkabiliyor..Kendimi geçtim, Arda'cığıma da hediye etmişim doğarken..O da arada bir neden olduğunu anlayamadığımız nedenlerle döküntü, kızarıklık geçirip duruyor..Geçen yıl sırf bu yüzden uzun süre doktora taşınmıştık..
Neyse, sonuç olarak benim gibi polen alerjisi olan herkese sevgilerimi iletiyor, akşam eve gittiklerinde duş almadan uyumamalarını tavsiye ediyorum..Baharı yaşamayı çok seven ama bir o kadar da ızdırap çeken Pino:)

21 comments:

zinnur said...

Canim Pino'cugum, cizimin ve yazin o kadar sirin olmus ve halini o kadar guzel anlatmis ki, cizimdeki tatli kizi bagrima basmak geldi icimden. En kisa zamanda kendine gelip bahari diledigince yasayabilmeni diliyorum, tabii Arda'nin da. Galiba senin gibi guzel sac rengi (ve muhtemelen beyaz cildi) olanlari daha cok uzuyor alerjiler.

YesilErik said...

Aayyy, kiyamam :))

Meltem said...

Pinocum bu alerji işleri çok fena. Geçmiş olsun. Benim oğlumda da her sene olurdu. Bu sene tahtaya vuruyorum. Claritinin aynı versiyonu bir hapı kuzenim Amerika'dan getirdi geçen yıl kür halinde onu kullandı (hem de uyku yapmadan) adı L ile başlıyor ama eve gidince bakıp yazarım sana. Omu yaradı yoksa geçeceğimi vardı da geçti bilmem. Akupunkturu da bir dene derim ben naçizane. Ama bu işi iyi bilen ciddi birisi ile. İstanbul'da olsan birisini tavsiye ederdim. Kendine iyi bak.

pinomino said...

peace sağol:) artık onunla yaşamayı öğrendim belki ondandır:)

Özlemcim, annemde senin gibi..güneş alerjisi var..kışın bile koruyucu krem sürüyor..

Zinnurcum..çizime bakma amann:)) yani saçım keşke turuncu olsaydı:)))Kumralım..tenim açık renk ama..dediğin doğru..bulent esmer mesela..ne güneş ne polen etkilemiyor..yoksa Adana faktörü de var mı bu işin içinde acaba:)))

Yeşil Erikcim kıyıyorlar vallahi:)))

Şebnemcim, allahtan uzun sürmüyor bu durum o nedenle ilaçsız atlatıyorum..eskiden ödem falan oluyordu ama nedenini bulamamışlardı..onlar kendi kendine geçti neyseki..Doktoruma danışacağım bakalım..Oğlun için sevindim..aman bir daha yaşamaz inşallah..sevgiler:)

Doruk said...

Pino, demek sen de alerjiksin:) Bulut ve ben de öyleyiz. İkimiz de Zaditen kullanıyoruz bugünlerde ve ilaçlarımızı yatmadan içiyoruz ki gündüz uyuklamayalım. Hayır hava bahar gibi olsa yüreğim gam yemez, donuyoruz burada hala yahu. Yaz gelsin artıııık!
Arda'mı da öperim:)

uzay said...

gecmişş olsun..yok mu ya bi çare:(

kedi said...

Ben hiç bilmem alerci neyin.
Sana geçmiş olsun pinom minom.

Resim o kadar tatlı olmuş ki bu kız hiç aleciden kurtulmasın demek geliyor içimden ;P

Anonymous said...

merhaba çimini görür görmez amanın dedim pinodada bahar alerjisi var geçmiş olsun, benimde eşimde aynı sorun var, hersene aynı dert baharın hemen geçmesini istiyorum artık çok zor bir durum sürekli hapşırık,burun ve göz akıntısı ilaçlarda fayda etmiyor artık iyice ilerlediği için ve tabi ki benim dırdırım yüzünden yarın İstanbul'da alerji merkezine gidecek.Bence en kısa zamanda doktoruna gitsen iyi olur yoksa seninde dediğin gibi ileride astıma dönüşme olasılığı var, inşallah herkes bu dertten kurtulr tekrar eçmiş olsun.

crystalsdreams said...

pinocum sen de allerjik bi insansınn, çok zor bişi bu allerji,ne zaman ne tepki vericeği belli olmayan bi kabus..Bende polen allerjisi değil ama nikel-metal allerjisi var ve bahar aylarında daha da azıyo, metal bişi değmese bile tenime,bahar aylarında her an bacağımda,kolumda bi kızarıklık,kaşıntı çıkabiliyo..Doktorm demişti ki hassas insanlar allerjik olurmuş..iyi insanlar..beni teselli etmek için mi dedi bilemedim ama geçmiş olsun iyi insan pinocum:)

pinomino said...

burcucum tamamen katılıyorum:) şu anda üzerimde bir adet kazak ve mont var..nasıl bahar bu anlamadım ..evde kaloriferi de hala yakıyoruz:) bi de polenler..sıcak olsa bende gam yemeyeceğim hani:))

uzaycım sağol..çareyi ben beklemekte buldum:)) 2-3 haftaya geçer..alıştım artık:)

gamzecim arıycam seni bende çok özledim:) iyimisin..keyifler nasıl? konuşuruz akşama:)

biyonikcim sağol:) maşallah de kendine..bu alerjinin ne zaman geleceği belli olmuyor..bi bakıyosun hiç öyle sorunun yokken kaşınıp duruyosun:) öptüm..görüşürüz:)

vijdancım sağol..gideceğim inşallah..eskiden daha beterdim..eşinden dolayı bilirsin bu alerjinin ne illet bişey olduğunu..size de geçmişler olsun..görüşürüz:))

kristılım doğru ya biz iyi insanız hassasız ya o nedenle:)) ne güzel teşhis koymuş doktorun:) adresini ver bende gideyim:)..hem benim boyaya, toza ve abidik gubidik şeylere de alerjim olduğunu gözönüne alırsak süppper iyi insanım ben.. hey yaşasın:))

Anonymous said...

Ay canım ne kadar da masum görünüyor, çok geçmiş olsun pinocum.

sammy said...

Geçmiş olsun Pınarcığım. Az kaldı bak ilk 10 günü geçti. Kendine iyi bak. Sevgiler.

ruchan said...

geçmi olsun , biran önce bu isdıraptan kurtulup , baharın tadını çıkarabilmen dileğiyle...
Sevgilerimle:)

JTB (JourneyToBlue) said...

canım çok geçmiş olsun..
aynı dert annemde de mevcut ne yazık ki.. daha dün akşam başka bir arkadaşımla telefonda konuştuk, o da bu dertten muzdarip zira.. bu esnada annem doktorunun yeni bir ilaç önerdiğini ve kendisine yıllardan sonra en iyi gelen ilaç oludğunu söyledi, öğrenip hemen sana da yazacağım..

Anonymous said...

geçmiş olsun pino...

tiwidi said...

Pinocum, ne olmus sana? Boyle yanaklar kirmizi kirmizi , gozler sulanmis..bu sefer gel ben sana bitki cayi yapayim, (hani ben pino nun yerinde sabah kahvemi iciyorum ya) iyi gelir mi aceba alerjiye? ;)

pinomino said...

pembelicim teşekkür ederim:) pek masumum pek:))

sammycim sağol..zaman zaman ataklar oluyor onun dışında geçecek inşallah az kaldı..

cimcimecim teşekkür ederim..zaten yaşamayı öğrendim ben birlikte..tadını çıkarıyorum baharın:)

dilayracım sağol..aslında ilaçsız geçirmeye çalışıyorum..doktorada sorarım..mide sorunlarım olduğundan her ilacı alamıyorum..çürüğüm ben çürük:)

nenonicim çok sağol:))

sevgicim hoşgeldin:) şu haziran gelsin rahat nefes alıcam sanırım:)
sevgiler:)

peggycim gelirim hemen vallahi çaya ben:) bak iyileştim bile:) görüşürüz:))

ibeking said...

pino bende polene diil ama yediğim bişiden nasıl alerji oldum anlatamam sana...kaşınıp duruyorum...zyrtec bile çare olmuyo...

elma said...

gecmis olsun pinominoccuum...ankaranin polenleri cok fena olur, kisa zamanda biter umarim festivaliniz, guzel gunesli gunlerin tadini cikarirsiniz ailecek. optumm.

pinomino said...

ibekingcim geçmiş olsun neler çektiğini inan çok iyi anlıyorum..
belki katkılı bişey yemişsindir boyalı falan..aman dikkat et..

elma şekerim sağol:)) festival süper canım:)) bekleriz bak, gel sende:)öptüm görüşürüz:)

CaDı said...

Blog olayına geç girdiğim için bir hayıflanma sebebide senin sayfan oldu! Süpersin ne diim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...