Sunday, July 13, 2008

Hayatın Anlamı

Hayatın anlamını çözebilmiş olan var mı? Benim için hayatın anlamı, bir demet taze soğan ile paletimdeki renklere bulanmış fırçalarımı aynı coşkuyla kucaklayabilmek galiba:) Ufaklıklar
ile oynamak, evsel işler (ki bu konuda şanslıyım sadece haftasonları bu görevi üstlendiğim için), işsel işler türlü sorumluluklar.... tüm bunların yanında hayal kurmaya pek zaman kalmasa da az uyuyarak kendime zaman ayırmaya çalışıyorum.
Gecelerin insanı olmak bünyeye zarar verse de, aşırı yorgunluk gündüzün yakıcı sıcağı ile beni pelte haline getirse de halimden şikayetçi değilim... Arda ve Deniz uyuduğunda başlayan renkli geceler uzun bir süre devam edecek sanırım..

3 comments:

Anonymous said...

merhaba,
resimleriniz harika.
böyle güzel resim çizmek öğrenilen bişey mi, yoksa hep böylemiydiniz.
merve

pinomino said...

sevgili merve
çocukluğumdan beri çiziyorum ben, ve bu işi gerçekten seven heyecan duyan birisinin de çok çalışarak (ama cidden çok:) zaman içinde gelişeceğine inanıyorum
sevgilerimle:)

allsocute said...

tek kelimeyle bayildim, cok sevimli, cok guzel, dusundurucu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...