Friday, December 05, 2008

Bayram Mesajı:)

Herkese iyi bayramlar dilerim:) 

16 comments:

Bengi Gençer said...

hiç böyle bi bayram mesajı görmemiştim pınar!!! alemsin diyorum ya, alemsin! :D

Turkuaz Deniz said...

aferim, bence de. sunun guzelligine bakınız!

Anonymous said...

Seni seviyorum ;)

Kedila ve Meşe said...

İyi bayramlar ve seni seviyoruz biz; evin güneşi ve kedila, bol renkli, neşeli bir tatil diliyoruz.

Sevgiler..

pinomino said...

bembicim:))cocukluktan gelen bir kalp sızlaması bu gecmiyor...en kısa zamanda görüşmek üzere:)

Nesecimm..opuyorum seni ve oglusu:)

hülyacım bende seni:) ayrıca çok geçmiş olsun!! kocaman sevgilerimle..

Kedilacım bende sana iyi tatiller dilerimmm:)) kucak dolusu sevgiler:))

Flame said...

Pinooooo;
Mutlu bayramlarrrrrr. Deniz, Arda ve seni öperim :)

YILDIZNAF said...

Pino'cugum,

Geldik Ankara'dayiz. En kisa zamanda bir pazar bes cayi icin seni ve sirin aileni agirlamak isteriz.

Askim Naz seninle tanismayi cok istiyor. Gecen gun D&R'da senin cizimlerin oldugu bir dergi gorup Piiinoooo diye ciglik atti. Gerisini artik sen dusun. Bayram kuzuna bayildik. Nice bayramlara....

YILDIZNAF said...

Pino'cugum,

Geldik Ankara'dayiz. En kisa zamanda bir pazar bes cayi icin seni ve sirin aileni agirlamak isteriz.

Askim Naz seninle tanismayi cok istiyor. Gecen gun D&R'da senin cizimlerin oldugu bir dergi gorup Piiinoooo diye ciglik atti. Gerisini artik sen dusun. Bayram kuzuna bayildik. Nice bayramlara....

KIKI'S DESIGN said...

Çok tatlısın:)
İyi bayramlar tatlımmmmmm!!!!

pinomino said...

Flameciğim sana da iyi bayramlarr..öperim miniği:D

Nesrinciğim merhaba:)Hoşgeldiniz:)) Tabi ki çok isterim görüşmeyi.. zarif davetin için çok teşekkür ederim:)En kısa zamanda görüşmek üzere..Naz'ı kocaman öperimmm:)))) kucak dolusu sevgiler:D

Kikicimmm mutlu bayramlarr:)))

cenebaz said...

İyi bayramlar Pinocum:)

KY said...

Bayramınız mubarek olsun.. Sevdiklerinizle beraber nice mutlu huzurlu, sağlıklı bayramlar dilerim..

Şirin said...

Anlamlı mesajın için seni binlerce kutlarım. Arada bir de olsa "kral çıplak" diye bağırmak gerekiyor...
Neyi neden kutluyoruz???
Kuzucuğunu sevdim ama ya elimizi uzatıp da sevemediklerimiz???
Bir tek deniz yıldızı bile kurtarsan yeter herhalde... En azından çizim de olsa kimse senin sevimli canlıyı yemeyi düşünmemiştir...

ASLI said...

Çok güzel bir bayram mesajı pino :D iyi bayramlar diliyorum:D

pinomino said...

Cenebazcım sağol:)

Kübracım teşekkür ederim:)

Esintilercim kurtarabilmiş miyimdir acaba:)) Çocukluğumdan beri bir türlü anlayamadım ya şu işin mantığını..neyse:)) kocaman sevgiler:)

Aslıcım teşekkürler:) sevgiler:)

Leo Graphics said...

beni sevin beni sevin de sen o kadar sonra da lop lop etleri yut.. cik cik cik... bensiz nasil da bogazinizdan gecti :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...