Tuesday, February 24, 2009

Cancan'a Arkadaş

Ne şanslı bir blogum ben!! Neden mi?? Çünkü "gerçek" kedi izleyicilerim var. Sevgili Oya'nın tatlı kedisi Cancan gibi:) Şimdi Cancan'ın bu içten yazısını okuyup duygulanmamak, ona bir arkadaş yollamamak olur mu? Tabi ki olmaz..
Al bakalım Cancan'cım, sana mavicik bir kedi yolluyorum, karla kaplı Ankara sabahından...

Tombe La Neige - Salvatore Adamo

Not: Bir de Ukturk BlogMania sitesinde beni tanıtmış sağolsun. Okurken işyerinde bir havaya girdim bir havaya girdim anlatamam:))) Şu an uçan balon gibi ofisin tavanında dolanıyorum, her an pencereden uçup kaçabilirim :D

13 comments:

pommeler said...

her zaman ki gibi
cok güseell pino
elline sağlık canım

Turkuaz Deniz said...

pısttt, kacma bir yere bakalım:)

Aydan Atlayan Kedi said...

Sen şanslı bir blogsun çünkü sen harika bir blogsun. İnan bana sayfanı her açtığımda içime sıcacık birşeyler doluyor. O renkler içinde kaybolup gidiyorum.
seni çok öpüyorum Sevgili Pino'm, iyi ki varsın...

Basak said...

Harika, elinize sağlık...

pinomino said...

Pommeler'cim teşekkür ederim:) Sırada senin mim'in var:)) Biriktiler vallahi birer birer:)

Nese'cim buradayım henüz kaçamadım:D

Kedicim, inan çok utanıyorum böyle güzel şeyler yazılınca, ve gerçekten enerji aktarabiliyorsam şu ekrandan ne mutlu bana:) Sende iyi ki varsın ayrıca..
Kucak dolusu sevgilerimle:)

Başak'cım çok teşekkür ederimmmm:))

Hayalbemol said...

cancan çok şanslı böyle güzel bir yerde yer aldığı için. Gerçekten çok iyisin sen Pino. Bu blog içine bakıp da, takılmadan giden olacağını sanmıyorum.

Şirin said...

Ah ya ne sevindirik oldum Cancan adına:))İnan gele gide Cancanı okşuyorum. Hatta mırlaşıyoruz bile...
Ama Maviş'i bizden daha çok sevecek görünce eminim..
Daha yeni senden bahsettiydik ya.. Şu senin çizimlerin hani dedik daha çok amaçlı bir üretime geçse... Yayınevin bu durumun farkına varsa... İnan eminim dünya alacak o üretilenleri.. Ah girişimci Türk ruhumuz nerde?
Ellerine yüreğine sağlık Pinocuğum...Ellerin dert görmesin..

pinomino said...

Hayalbemol teşekkürler:) Çok seviyorum blogum için yazıp çizmeyi..Böyle güzel yorumlar ve beğeniler alınca da dünyalar benim oluyor:)) Yeniden sağoll:))

Esintiler, projelerim var merak etme:)) Çok cici bir kitap üzerinde çalışıyorum ama yoğunluktan yavaş ilerliyor. Ne yazık ki hem anne hem eş hem çalışan olunca süreç uzuyor..Ama geç olsun güç olmasın diyerek devam ediyorum bakalım:D Kucak dolusu sevgiler:))

TUĞBA'NIN DÜNYASI said...

Pinocum;
çok güzel haberler alıyorum yine senden.hem şanslı hem tatlı hem şeker hem sıcak hem sevimli hem iyi hem güzel ve daha ..... bir sürü güzel şeysin sen. sen ve senin harika blogun.Herkes görmeli herkes okumalı herkes tatmalı bu zevki.seninle canlanıyorum,içimdeki çocuğa yetişiyorum.Bu sefer ankaraya gelemedim görüşemedik.Telaşa da düştük arayamadım da.Çoook üzgünüm.Bir dahaki tatile ankara yapacağım kesin.güler yüzünü görmeyi,güzel sohbetini özledim.kediciği çok sevdim yinee.boyama ödevimi de yaptım bu arada göstericem sana bir müsait zamandaa..öpüyorum kocaman

Oya Kayacan said...

Ooooh, Annoya'm gelene kadar akşam olmuş Pino Abla. O bilgisayarını açtı, ben hemen masa üstüne fırladım, Şirin Abla'dan bilgilendik, koştuk koştuk sana geldik. Çıldırdık yani keyiften, anlatılması güç duygular bunlar. Şimdi ilk işimiz Cancan yani ben tablomuzu buradan başka yerlere de taşımak olacak. Teknolojik özürlü Annoya'm hayli uğraşacaktır ama dur bakalım neler becerebilecek. Pamuk ellerini koklar, yalarım benim hakikatli, güzel Pınar the Pino Abla'm. Annoya'mın gözleri yaşlanmış bana gönderdiğin karlı müziği dinlerken. O zamanın zamanesi ne de olsa, kadın her bir şeye ağlıyor artık! Seni seviyoruz.

pinomino said...

Tuğbacım kesinlikle bekliyorum geldiğinde:)) Biz de seni çoook sevdikkk:) Yaşasın ki iyi ki şu bloglarımız var yoksa nasıl tanışacaktık ki biz:)
Kocaman öperim:)
sevgilerrr:)
not: bu güzel övgülerin için ayrıca binlerce kez teşekkür:))))

Oyacım, bak sende beni ağlatacaksın şimdi:) Aynı şekilde sulu göz dolaşıp duruyorum zaten:) Cancan'ı ise ayrıca mıncırıyorum buradan:))
Bende sizi çok seviyorum:)) Ne de olsa sizler de benim ilk blog gözağrılarımsınız..kaç yıl oldu değil mi:))
İkinizi de koskocaman öpüyorummm:) Muck:D

YILDIZNAF said...

Amaaaaa ben cok kiskandim simdi !

Benim Cancan ve Cankiz 'a arkadas gelmedi :(

Bir bak resimlerine belki seversin Pino'cugum onlari....

Senin cizimlerindeki hallerini cok merak ediyorum...

Anonymous said...

Ne tatlı şey yahu mavi kedi bayıldım ben bu kediye.
14 sene dusty isimli tekir cinsi kedime ölene dek baktım.Daha sonra Korsan isimli husky köpek aldık o da ölünce.Artık çok üzülüyoruz diye yeni bir dost almaya cesaret edemiyoruz doğrusu.
Ama havansever bloglara bayılıyorum.İyş ki varsınız.
SEgilerimi yolluyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...