Tuesday, February 16, 2010

Pino'lu Rulo Pasta

Yazısı için Hamarat Diva'ya minik bir tık!

10 comments:

Anonymous said...

Merhaba,
resimlerinizi alip cerceveleyip asiyorum bloguma...
bilginiz olsun!

cok güzeller nasil yapiyorsunuz
tekniklerinden bahsetseniz birazcik bizde ögrensek ciraginiz olsak sizin...:)

yorum onayiniz olmadigindan buraya kopyaladim yazdigim yorum tekrar göresiniz diye...

pinomino said...

rumuz ilkyaz, link verdiğiniz sürece sorun değil:)
çizim teknikleri için ise ne desem boş:) yıllardır çiziyorum ben..:) bol bol çalışacaksınız.. tek yolu bu sanırım:) bıkmadan çizmek:)
sevgiler kocaman:D

Anonymous said...

bu cizim sanatinin bir adi var mi ?

pinomino said...

ilkyaz "illustrasyon" olarak araştırabilirsin.. bu site belki işinize yarar.. sevgilerimle:)

http://howtobeachildrensbookillustrator.wordpress.com/

küçükhanım. said...

uuuu..içim kımıl kımıl oluyor her seferinde bu güzel resimleri görünce :)
ellerinize-emeğinize "harbiden" sağlıklar olsun pino'cum ;)

sevgi ve üretkenlikle dolu nice güzel günler diliyorum :D

Turkuaz Deniz said...

ben de ben de rulo pasta! hihi! hemen HD ye ucuyorummmm

pinomino said...

Yeşocan senin blogundan geliyorum şimdi:) Aynı şekilde senin blogun da bana hayat sevinci verdi rengarenk dinamik:) bayıldım:) iyi ki geldin hoş geldin:) sevgiler:D

Neşem :)) afiyet olsun :)))) koskocaman optummm :D

seylan said...

Merhabalar,
Blogdan bloga zıplarken karşılaştım blogunuza ve en başından başlarak okuyabildiğim kadar çok okumaya çalıştım postlarınızı :) Keşke ben de sizin kadar cesur olup gerçekten yetenekli olduğumu düşündüğüm çizim konusunda ilerleseydim diyorum ama artık çok geç sanırım...Elektronik mühendisi olarak hayatıma devam etmek zorundayım :( Sizi hem cesaretiniz hem de yeteneğiniz için yürekten kutluyorum.

CRESCENT said...

Her zamanki gibi çok sevimliler:)

pinomino said...

Seylan aslında hiçbir şey için geç değil.. En azından hobi düzeyinde sevdiğin bir işle uğraşabilirsin. sonrasında hayat bu belki de hobin işin olur:) sevgilerimle çok:)) Ayrıca da teşekkürler:))

Çrescent merhaba:))çok uzun zaman oldu hoş geldin:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...