Thursday, November 04, 2010

İşte Çizimlerimin Arkasındaki Gerçek!!

Canım Banu'cum e-dükkanını açmıştı kısa bir süre önce. Heyecanla ziyaret etmiş ve "Neden Zotx'leri de koymuyorsun nedennn ?? diye baskı yapmıştım :) Çünkü onun masalsı dünyasına girme şansı elde etmiş, o sihirli düş evinde Zotx'lerle tanışmıştım. Sağ olsun beni kırmadı koydu dükkanına bu tatlı tobotları.
İki gün önce iki tatlı Zotx elime ulaştı. Paketimin içinden sadece onlar değil defne yaprakları, hiç bir yerlere yapıştırmaya kıyamadığım çıkartmalar, Banu'nun Zotx'ler için bestelediği şarkı ve çok tatlı bir not çıktı.
Zotx'lerimi elime alır almaz aklımdan geçen ilk şey tüm Zotx'lere sahip olmalıyım duygusuydu:))
O kadar sevimlilerdi ki. Hemen eve götürdüm onları. Çalışma masama koydum. Ama rahat durmadılar. Ben çizim yaparken kalemimi elimden kaptılar. Bundan böyle onlar yapacakmış çizimleri:)) Ee bende sesimi çıkartmadım:)
Şimdilerde mutlu mesut yuvarlanıp gidiyoruz.
Eğer kendinize ya da sevdiklerinize bu tatlı Zotx'lerden almak isterseniz Banu'cuğumun dükkanına bir tık yeterli.
Hepinize sevgilerimle!!

8 comments:

Naile said...

ilahi pino, güldürdün beni :))

.........n........ said...

yerim ben o zotxleri. çok sevimliler.Ev işlerine de yardım ederler mi ki?

Nihan said...

amaaan ne de güzellermiş.çok hoş.Banu nun ellerine sağlık.blog dünyasında keşfedemediğim hazinelere yanarım.yanarım da yanarım.bendeki robot aşkı başka dostlarda da varmış.iyiki ısrar etmiş koydurmuşsun dükkana..

Banu Taylan said...

Olalalla! Zotx'ler çalışkan Zotx'ler kahve de yaparlar onlar sana...çukulatalı pasta da yaparlar :)

pinomino said...

Naile Zotx'ler de beni çok güldürüyor:)))

Neslince bilmiyorum ki her gün farklı bir özellikleri çıkıyor ortaya.. çok alem bu robotikler :D

Nihann olsun geç olsun güç olmasınn :D Banu'mun dünyasında daha neler var neler.. sitesine bir gir bir kaç saatte ancak çıkarsın hi hi :D

Banucumm yaparlar di mii:D Tatlı zotx'lerim benimm :D

Deli Anne said...

Çocuklara da bakıyorlarsa hemen aliim 5-6 tane..

pinomino said...

Çocuklara bakarlar mı bilmem ama onlara çok güzel vakit geçirtecekleri kesin :D

Banu Taylan said...

:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...