Tuesday, January 04, 2011

Hediyeler, Kartlar, Lalalaaaa laalaaaa :)


Yılın son gününde güzel sürprizler bekliyordu beni! Önce işyerinde öğle tatilinden döndüğümde masamda cici bir paket buldum. Blogu açtığım 2005 yılından beri tanıştığım sevgili Filiz'den birbirinden güzel kolyeler gelmişti. Paket içinden paketler çıkarak:) Hele bir de filli bir kolye vardı ki bu yıl bana uğur getirecek, inanıyorum:)
O günün akşamında eve gittiğimde huzur veren bloguyla geç keşfettiğim ama bundan sonra hayatımda hep yeri olacak tatlı Beste'den pırıltılı ve güzel dileklerle dolu bir kart beni bekliyordu. Ve de mevsimler magneti:D Magnetleri ne kadar çok sevdiğimi hissetmiş sanırım:D
Geceyse bambaşka bir sürpriz benim ufaklıklar içindi. Canım Şuşu'm bizim tosbiklere o güzel çizimiyle yaptığı yeni yıl kartı yollamış. Bizimkilerin suratlarındaki ifadeyi görmeliydiniz zarfta isimlerini gördüklerinde:) Bayılıyorlar kendi isimlerine bir paket ya da zarf geldiğinde.
Hepinize çok teşekkür ederim kızlar!! İyi ki varsınız...
Size kocaman sarılıyor ve bir şarkı hediye ediyorum:))
Öpücükler:)


Billy Joel - Just the Way You Are

11 comments:

guguk kuşu said...

mutlu olman ne güzel pinocum, hep böyle kal:D billy joel için teşekkürler.

pinomino said...

şarkıyı yüklerken seni düşündüm Guguk'cum hi hi:D

guguk kuşu said...

biliyorum:D

Ful yaprakları said...

neşeli bir yıl olacak deme ki ;)))

Nesobaby said...

Pinooo ne şanslısın valla çok sevilen bir kahramansın sen blog dünyasında ! :) Hem bizi mutlu ediyorsun hem de karşılığını alıyorsun ne mutlu , sürprizlere bayılırım senin adına da çok sevindim blogdaşım :)

pinomino said...

neşeli bir yıl olsunn evett:))
bu arada nesocum bu neşede senin de katkın var:D

Filiz TÜLÜ said...

Sevgiler sana pınar...Hissediyorum benim için de senin için de süper bir yıl olacak..Kocaman kocaman öpüyor sepet sepette sevgilerimi yolluyorum..

beste said...

Pinnos, guzel kadin, iyi insan, iyiki tanidim seni yoksa ne kadar eksik olacakti hayatim:) kucak dolusu sevgiler muck muck

pinomino said...

Bestecimm aynı şey benim için de geçerli:) geç buldum ama bırakmam hi hi :D öpücükler çok:D

ŞuŞu said...

Canım pinom severim ben o tosbikleri.
Veee asıl ben sana teşekkür ederim hayatımda var olduğun için,iyi ki varsın pinommm:D

pinomino said...

Canım Şuşummmm bebelere aratacağım seni teşekkür edecekler:D iyi ki varsın sende:D muck!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...