Wednesday, October 12, 2005

Illustration Friday: Lost

This week's theme for Illustration Friday was "lost". Cats can find their way to home from anywhere of this world!!

Ortaokul zamanlarımda yaklaşık 6 tane kedim vardı...Annemin de çocukken hep kedisi olmuş...Bu nedenle çocukluğuma ait iyi bir "kedi hikayeleri" arşivim var:) Mesela annemin kedisini zamanında halasına vermişler evde bakamadıkları için..Fakat kedicik bundan hiç hoşlanmamış ve 2 hafta sonra bakmışlar ki perişan halde kapının önünde bekliyor..Ankara'nın bir ucundan diğer ucuna gelip bulmuş evini..bir de sadık değil derler kediler için:)

26 comments:

Anonymous said...

That's true! Nice picture:-)

Todd DeWolf said...

This is very charming and sweet. Nice colours.

Ellen said...

They say that they never really travel further than three blocks if they do get out! Nice illustration!

Anonymous said...

great ilustration..
bayıldım:)) benim hiç kedim olmadı, çünkü pek hoşlaşmazdım kendileriyle.. ama buradan bakınca çok sevimli görünüyor:)

Pareo Anne said...

harika bir çizim yine, bayıldım. ben de çok severim kedileri, benim bloguma bakınca da anlayabilirsin zaten bunu. ben küçükken, bahçeli bir evde oturuyorduk. bahçede bir anne ve 3 yavrusuna bakmaya başladık. bu bahçede iyi bakım olduğunu gören anne kediler, birer birer getirip yavruları bizim bahçeye attılar. bir baktık, 9 tane yavru kedi olmuş bahçede. yazık, o ilk 3 yavrunun anası, ayırmadan hepsini emzirdi. üniversitede yine bir kedi aldık, van melezi, adı çakıl. bu sefer evde baktık. ama annem ciğer rahatsızlığı geçirince, babaannemlere köye gönderdik. yaşlı ve şişman bir hanım olarak yaşamına orada devam ediyor. oğlu kırçıl ile beraber. severim kedicikleri...

Unknown said...

Love your illustration Friday!! Sooooo cute!! Great kitty character!

pinomino said...

Marion, Violetismycolor, Hooly, Ellen and Alina thank you very much for your nice comments:)

Dilara'cım zaten kediler ya çok sevilirler ya da hiç hoşlaşılmazlar:) ben arasını görmedim..ama benim kedicikimi sevmene sevindim:)

Nefin'cim, benimde annemin sonradan alerjisi oldu kedilere ve kedili hayatlarımız sona erdi...şimdi sadece çizimlerini yaparak kendimi avutuyorum...Tabi birde yan komşumun kedisi Mustik'i unutmamak lazım!! ne zaman kapımızı açsak eve dalar kendisi:)

Selen said...

Bavullu kediye bayıldım. Hele de kedinin yüzündeki o ifade yine çok güldürdü beni. Ellerine sağlık Pino, Allah ta seni güldürsün.
Sevgiler

Anonymous said...

pınar'cım gen eçok güzel olmuş.Hem de çok espirili..benimde daha doğrusu bizim de bir kedimiz vardı. Balkonda tutuyorduk. Daha sonra babalarınınkim oluğu belli olmayan 6 adet yavru yaptı..4 adetini arkadaşlara verdik. Daha sonra 4 adet daha yavruladı..İkinci yavrular karşı komşunun beyaz kedisinden di çünkü bizim tekir:( tırmık yani) 4 adet bembeyaz kedi yavrulamıştı..gözlerimie inanammadık. Ancak benim hamileliğim başlayınca hepsini anneleri ile çok uzak bir yere bırakmak zorunda kalmıştık.:(((

bu arada nasılsın iyi misin?

Anonymous said...

What a cute cat, I like it.
wynlen

Doruk said...

Çok güzel olmuş bu tombikcik. Karnına başımı gömesim geldi.

Başak said...

Pınarcığım yine cok şeker çizmişsin.Ben kedileri pek sevmem.Ama Selin bayılıyor.Tabi daha hiç elini dokunup kedi sevmedi.Ama evde bir kedisi var.Orgu kedi.Onsuz uyuyamaz.Ona sarılır ve oyle uyur.Gece uyanır.Kendi kendine kedi nerdesin diye sorar.Kediyi bulup hemen sarılıp tekrar uyur.Allahtan bu kediyi bulduk.Yoksa halim haraptı.Her gece yanına yatıyor onu uytup öyle kalkıyordum.Çoğu zamanda kalkamıyordum :)Sevgilerimle.Basak.

ycurl said...

Ben de kedileri cok sevmeyenlerdenim ama yine de sevimli gelirler. Eh ben bir arada bir derede olanlardan oluyorum o zaman. Bu arada bu allahin garip Amerikasinda sokakta kedi filan goremezsin. Halbuki ben en ok sokak kedilerini severim herhalde ozgur olduklari icin

carla said...

So cute!

virginiavalle.blogspot.com said...

:) Hi pino I so glad your like the link, Yes for me is the most difficult part I thought only nmy myself has that problem :)..
Nice illo and cute kitty. I found one blog and he has kitty maybe you will like to see, the address is on my site :).....

pınar said...

pınar yine çok güzel çizmişsin. annem de kedileri çok sever. evinin bahçesinde her zaman bir kedisi olur. sokak kedilerini besler hep. onlar da bizim bahçeden ayrılmaz tabi.

YesilErik said...

Tabii ya, sadece nereye gidecegine karar vermeye calisiyor kedicik. Cizim pek tatli olmus, tabii ki gene ;)

Queen Tut said...

Fantastic! Lovely concept and nice illo!

Cara Carmina said...

that's right my friends they never get lost, and even more if they are as cute as yours! he he he!

congrats!

www.caracarmina.blogspot.com

pinomino said...

Selen'cim sağol,amin diyorum vallahi:)

Filiz'cim iyiyim çok teşekkürler ...Dediğin gibi kediler çok fazla sayıda yavru yapıyorlar..Bizde de eskiden o sorun olmuştu..Mahalledeki tüm kediler bizim kedinin kopyası gibiydiler:)

Wynlen, thank you:)

Burcu'cum sen nasıl istersen..daha tombiklerini çizerim ben sana:)

Başak'cım Arda'nın da ayısı var bir tane..bazen onunla uyuyor ama genelde bizi tercih ediyor:) Dediğin gibi uyutmak için yanına kıvrılıp sabah gözümüzü açıyoruz...

Ycurl, sokak kedileri çok sevimli oluyorlar...haşarı çocuklar gibi..zaten biz hiç öyle petshop'tan falan almazdık ki kedileri..onlar kendileri gelirlerdi:) Amerika'da sincaplar var kedi yerine değil mi?

Lisa and Carla, thanks a lot:)

Virginia, I will check it out, thanks:)

Ozzy ve Bilgos Hanım, aman da aman hoş geldiniz:) Minimini ozzycim, severim seni ben:)...birazdan ilk iş ziyaretinize geleceğim..Kedi meselesini düsünürüz:)) Cok optum:)

Pınar'cım çok teşekkürler:) Anneciğine selamlarımı ilet..Blogundan takip ediyoruz sana yaptığı o harika yemekleri:) "Kendinize" iyi bak:)...sevgilerimle

İpek'cim insanın vicdanı el vermiyor o halde perişan bırakmaya değil mi?..İki kedi belki zor olabilir ama Deniz'ciğin en azından bir tane kedisi olsun:)

YeşilErikcim, teşekkür ederim, umarım zamanla daha da iyilerini çizeceğim. (pek çok çalışıyorum da bu sıralar:))

QueenTut and Pajara Pinta, thank you very much:)

yEşiL said...

Cok seker olmus :) Bizim 10 yil kadar önce bir minik kedimiz vardi TR tatilimiz esnasinda. Eve döndügümüzde daima kapinin önünde olurdu. Evin icinde kural koymamiza ragmen (evi de tanimiyordu) mutfaga adimini atmazdi. Cok sadik bi dosttu. Biz gittikten sonra da teyzemler 1-2 kez daha görmüsler (sanirim bizim olmadigimizi ve gelmeyecegimizi anlatiktan sonra) bir daha gelmemis :( Kedileri sevmeyen annem dahi cok sevmisti onu. Hala firsat buldukca onu da beraberimiz de getirmedigimizden dolayi yakiniriz..

Sunthing Special said...

Ühühüh benim de kedilerimden biri(Ateş adı,hem de çizdiğin kediye benzio çok)kaçtı,normalde 1-2 gün ortalıkta sürter gelirdi,5 gün oldu hala ortalıkta yok,perişan olduk ailece,umarım o da kaybolmaz da gelir bulur evimizi :(

incikboncuk said...

kedinin yüzündeki ifadeye bayıldım. kedileri seven, ama dokunamayan biriyim. minik yavru kedilerin etrafı kefşetmek için koşuşturmalarına bayılıyorum. diğer favori kedim de
Garfield :) Evde bir tane peluş var, her an fırlayacakmıi gibi duruyor.

WCTs said...

So cute...love the kittys...

Maybe this would be a good time to post your 20 random things....this originally started with Carla!

Tag you're it...
Lyn's blog

pinomino said...

Yeşil'cim, bu keratalar gerçekten kendilerini sevdirmesini biliyorlar...Bizde de abim hiç hoşlaşmazdı ama kedilerimiz olunca oda çok alışmıştı.

Sunthing Special, umarım gelir kediciğin..Gelişme olursa bana da yaz...merak ederim şimdi ben...

İncik Boncuk'cum, Garfield'i ve diğer kedi karakterlerini , mesela sylvester:) ben de çok seviyorum....kedi olsun yeter bana:)

Lyn, I will write these 20 random things as soon as possible...thank you:)

Sunthing Special said...

Geldi,geldi kedim!!Tam 7 gün sonra...Ama o kadar vahşileşmiş ki,kucağa alıp içeri sokmanın imkanı yok,kimbilir neler geldi başına :(,yine kaçtı gitti uzaklara,gelcek ama geri biliyorum ben :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...