Tuesday, July 12, 2011

NGBB için tasarımlar yaptığım "Keşif Bahçesi"


Bir önceki yazımda çocuk parkları konusunda yaptığım çalışmalardan bahsetmiştim. Bugünse gerçekleştirdiğim bir hayali sizinle paylaşmak istiyorum.
İstanbul'da yaşayanlar bilir, Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi  1995 yılında Ali Nihat Gökyiğit tarafından eşi Nezahat Gökyiğit'in hatırasına kurulmuş, Türkiye ve Dünya'daki biyolojik çeşitliliği destekleyen, koruyan, sergileyen, halka açık eğitsel bir bahçe.
Mesire Adasında yer alan Keşif Bahçesiyse çocukların oyun oynayabileceği faaliyetler yapabilecekleri bir alan. Keşif Bahçesi benim için çok özel. Çünkü burada yer alan oyuncaklar ve görsellerin tasarımı bana ait. Burada çocuklar çizgilerimin içinde koşup oynuyorlar, mutlu oluyorlar. Tarifi zor bir duygu bu.
Şimdi bu bahçeyi gezeceksiniz ama benimle değil tatlı Neva ile:))


Neva'nın annesi sevgili Senem'e buradan çoook teşekkür ediyorum fotoğrafları kullanmama izin verdiği ve üşenmeden elindeki tüm fotoğrafların boyutlarını ayarlayıp gönderdiği için:)) Beni nasıl mutlu ettiğini anlatamam.


Keşif Bahçesinde yer alan oyuncakların tamamında doğal malzemeler kullanıldı. Çocukların oynamaktan en çok zevk aldığı su ve kum da unutulmadı...




Tırmanmayı tüm çocuklar sever:))) Hmmm, şu merdiveni tırmanan çocuk nereye gidiyor acaba?




Yaşasınnn Neva kendine göre bir masa buldu!


Yok yok en iyisi müzik! Neva ilk bestesini icra ediyor. Parkta dilediği gibi seslerle oynamak çok eğlenceli olmalı!


Bir de bunu denemek lazım tabi:) Neva aradığı tonu yakaladı sanırım:)


Hey, bu salyangozlar da nereden çıktı?


Bakalım Neva'yı nereye götürecek bu salyangoz?


Neva kendine arkadaş buldu! Bahçenin maskotu Çitlembik ve arkadaşları onunla birlikte gezecekler!


Bazen iki üç tahta parçası en güzel oyuncak olabilir. Hem biliyor musunuz o minik parçalar bir araba, bir kedi hatta bir uzay mekiği bile olabilir:))




Bunlar Türkiye'nin endemik bitkileri mi acaba?





Heyooo mazılardan bir labirent!  Hemen keşfetmeli...


Minik turumuz en heyecanlı anda sona eriyor:)) Yok bu kadarı bize yetmedi diyorsanız sevgili arkadaşım Özlem'in bahçe için yazdıklarına burayı tıklayarak ve sevgili Aslıberry'nin yazdıklarına da burayı tıklayarak ulaşabilirsiniz.


Son olarak sevgili Neva'ya bize rehberlik ettiği için sonsuz teşekkürlerimi ve sevgilerimi yolluyorum. Umarım bir gün bahçede onunla buluşup birlikte oyunlar oynayabiliriz :))


Hepinize mutlu neşeli oyun dolu dolu bir gün dilerim....

17 comments:

turkuaz kıyılar said...

aaa,dün de benim kızım bu bu harika tasarlanmış keşif bahçesindeydi:) tebrik ediyorum,çocuklarımız için harika bir ortam burası...bir postta bizden gelsin bugün...

pinomino said...

Aaa ne güzell:D yayınladığınızda link vermek isterim:D Kızınıza kocaman öpücükler:D sevgilerimle:)

lolipu said...

Pınarcım; ne güzel bir yer burası. Her şeyiyle çok iyi düşünülmüş. Harika bir iş çıkarmışsın. Ama ne yazık ki İstanbul da:(( Olsun bi ara gittiğimiz de yolumuz düşer belki. Tebriklerrr:))

Fatoş said...

Bayıldım ben bu parka. Aynısından Ankara'ya da isteriz :-)

Fatma said...

Belki bir gün İzmir' de bir parkı da tasarlarsınız, çok güzel bir park, eğlenceli:)

Fatoş said...

Hatta Ankara'daki Botanik yok yok Seğmenler Parkı harika olur :-)

pinomino said...

Lolipu giderseniz uğrayın mutlaka:D sevgiler çok:D

Fatoş bilsen en büyük hayalim bu, bir iki girişimim oldu oyun sokakları için ama ne yazık ki belediyelerden bağımsız bu işler sanki daha rahat yürüyor. bakalım üzerinde düşünüyorum hep... Umarım Ankara için de tasarlayabilirim böyle oyun alanları:D
(Eskişehir yolunda da bir botanik bahçesi var ama daha gidemedim:)

Fadiş keşke tüm ülkeye tasarlasam:) İnan ki çok keyifli oluyor hem üzerinde çalışması hem de bitince ortaya çıkan sonuç:D

elif said...

Mutlaka gitmeliyim...Harika olmuş...Senin çizimlerinin arasında ben de dolaşmak istiyorum! Hatta oğlumdan çok ben istiyorum galiba:)

didem said...

Inanilmaz guzel bir park. Ahsaptan olan parklara bayiliyorum hem guvenli hem goruntusu hos oluyor. Biz de ahsaptan bir park kesfettik son zamanlar hep oradayiz:)

Pratik Anne said...

Harika olmus Pinar. Bir sonraki Turkiye gezimizde muhakkak ugrayacagiz.

Burak Daylan said...

Gidelim, keşfedelim veletlerle :)

pinomino said...

Elif gidin mutlaka:D Benim yerime de oynayin:D

Didem tesekkur ederimm:D Biz de hep ahsap park pesindeyiz:D

Pratik anne umarim firsat bulup ziyaret edersiniz.. sevgiler:D

Burak Daylan, umarim keyif alir tosbikler:D

Turkuaz Deniz said...

Evet evet Pinooooooo! Heyoooooo!!! Oh bi de! Sir saklamak ne zorrrmusssss!

yanmaneee said...

valentino
hogan outlet online
curry 4
adidas yeezy
bape clothing
moncler
nike air max
louboutin shoes
lebron 16 shoes
christian louboutin shoes

ceight said...

you can check here Dolabuy Celine straight from the source Bottega Veneta Dolabuy you could try here Dolabuy Balenciaga

Anonymous said...

our website louis vuitton replica navigate to this website www.dolabuy.ru webpage good quality replica bags

stitheet said...

z2x93j3n70 b1o95p0a63 e4p20b4p24 h6f28t6j65 x6k35q3q66 a0y36k2d36

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...